فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح خبرداد:

کنترل تردد زائران به عراق با احداث گیت‌های کنترلی مختلف و پایش تصویری

  • تاریخ انتشار : 1396/8/15 ساعت : 09:29 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح گفت: پلیس با استفاده از پایش تصویری تمامی ورود و خروج و مباحث امنیتی زائران را در این مرزها رصد می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار «محسن فتحی‌زاده» در دیدار با دکتر «کاظم محمد عقابی» رئیس هیئت پایانه‌های مرزی عراق، اظهار کرد: از ابتدای آغاز سفر اربعین، پلیس جمهوری اسلامی ایران با تمام توان، تردد زائران را در گیت‌های مختلف کنترل و روانه مرز عراق کرد .

وی افزود: علاوه بر سیستم سخت‌افزاری و حضور پر رنگ پلیس در مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چزابه، نیروی انتظامی با بهره‌گیری از سیستم‌های نرم افزاری و هوشمند ورود و خروج زائران را کنترل می‌کند .

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح مستقر در مهران اضافه کرد: پلیس با استفاده از پایش تصویری تمامی ورود و خروج و مباحث امنیتی زائران را در این مرزها رصد می‌کند .

فتحی‌زاده به بحث مانیتورینگ مستقر در پایانه‌های مرزی مهران شلمچه و چزابه اشاره کرد و گفت: پلیس با استفاده از پایش تصویری شبانه روزی تمامی محورهای مواصلاتی را کنترل و از خروج زائران غیر قانونی جلوگیری می‌کند .

دکتر «کاظم محمد عقابی» رئیس هیئت پایانه‌های مرزی عراق نیز در این دیدار گفت: تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت و روان سازی تردد زائران ابا عبدالله الحسین(ع) قابل قدردانی است .

به گزارش کانال اطلاع رسانی پلیس، وی با تحسین اقدامات نیروی انتظامی در بحث پایش تصویری لحظه به لحظه مرزهای سه‌گانه عنوان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری پلیس ایران بتوانیم از این ظرفیت در عراق نیز استفاده کنیم .


نظر خود را ثبت کنید