کولاک راه سه روستا در آستارا را مسدود کرد

  • تاریخ انتشار : 1395/11/17 ساعت : 17:03 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
آستارا - ایرنا - مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت: کولاک شدید در ارتفاعات آستارا باعث مسدود شدن راه سه روستا از توابع بخش مرکزی این شهرستان شد.
انور بی نیاز روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بارش 70 سانتیمتر برف در ارتفاعات آستارا، راه هفت روستای بخش مرکزی مسدود شده بود که با تلاش راهداران باز شد، اما امروز به علت کولاک شدید، راه سه روستای این شهرستان مسدود شد.
وی اضافه کرد: کولاک، برف موجود در ارتفاعات و حاشیه جاده را به مسیر اصلی راه های ونه بین، حاجی امیر و چملر سرازیر کرده و باعث مسدود شدن آنها شده است.
بی نیاز اظهار کرد: با تلاش راهداران پیش بینی می شود تا آخر وقت امروز راه های مسدود شده برفروبی و باز شود.
بی نیاز خاطرنشان کرد: در چهار روز اخیر در راه های روستایی آستارا 328 هزار متر مکعب برف روبی و برای رفع یخبندان راه های روستایی، 93 تن نمک مصرف شده است.
وی ادامه داد: محور اصلی آستارا - اردبیل باز است و خودروها بدون مشکل در حال تردد هستند.
فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز دمای فعلی هوای این شهرستان را پنج درجه سانتیگراد بالای صفر عنوان کرد و گفت: برای دو روز آینده، وضعیت هوا در این شهرستان صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات همراه با وزش باد و کولاک پیش بینی می شود.
آستارا با 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

نظر خود را ثبت کنید