جلسه پیگیری پرداخت دیه به حادثه دیدگان اتوبوس تهران - گنبدکاووس برگزار شد

به منظور پیگیری آخرین وضعیت مصدومان و پرداخت علی الحساب دیه حادثه دیدگان اتوبوس تهران-گنبدکاووس در محور سوادکوه استان مازندران، جلسه ای در دفتر کار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان برگزار شد.


به گزارش ایسنا- به نقل از استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در این جلسه ضمن تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در این حادثه دردناک از دست داده اند، خواستار تسریع بیمه در پرداخت مبالغی بصورت علی الحساب به خانواده های افراد متوفی و پرداخت دیه به آسیب دیدگان حادثه شد.

وی تصریح کرد: تیمی متشکل از نمایندگان بیمه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس استان و اداره کل امنیتی استانداری به نمایندگی از استاندار محترم، به دیدار خانواده های تک تک افراد متوفی و بعد از آن مصدومان حادثه بروند و از نزدیک جویای احوال این عزیزان باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان با بیان اینکه در بررسی های بعمل آمده نقص فنی اتوبوس به عنوان یکی از عوامل این حادثه دلخراش ذکر شده است، خواستار اعمال مقررات سخت‌گیرانه و نظارت شدیدتر در این خصوص به منظور کاهش حوادث جاده ای شد.

در این جلسه نمایندگان بیمه ایران متعهد شدند مبلغ 50 میلیون تومان از کل مبلغ دیه را بصورت علی الحساب تا تعیین انحصار وراثت به خانواده های افراد متوفی پرداخت کنند، همچنین مجروحان حادثه نیز بر اساس نظر اولیه پزشکی قانونی مبنی بر میزان جراحت وارده 50 درصد حق بیمه خود را بصورت علی الحساب دریافت خواهند کرد.

در حادثه واژگونی اتوبوس تهران - گنبدکاووس در محور سوادکوه مازندران در هفته گذشته متاسفانه 14 کشته و 24 مجروح به جای ماند که بنا به گزارش نماینده دانشگاه علوم پزشکی گلستان به جز 2 نفر مصدوم بدحال که در بخش Icu بیمارستان ساری بستری هستند، حال عمومی باقی مصدومان حادثه خوب و رو به بهبودی است.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید