اعزام 10 تیم واکنش سریع هلال احمر مازندران به مناطق زلزله زده غرب کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از آمادگی اعزام 10 تیم مجهز امدادی این جمعیت به تعداد 60 نفر از نجاتگران واکنش سریع به مناطق زلزله زده غرب کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا ، مجتبی اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع زلزله در استان‌های غربی کشور تمامی عوامل امدادی هلال احمر مازندران به منظور اعزام به مناطق آسیب دیده به حالت آماده باش هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 10 تیم واکنش سریع به همراه ۸ دستگاه خودرو امداد و نجات و یک دستگاه تریلی حمل بار به منظور اعزام به مناطق زلزله زده تجهیز شده اند و آماده دستور فرماندهی منطقه حادثه برای اعزام هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه زلزله اخیر در منطقه غرب کشور و اعلام آماده باش به استان مازندران برای کمک رسانی و حضور احتمالی در منطقه عملیاتی به همه واحدها اعم از استانی و شهرستانی آماده باش کامل اعلام و در همه ابعاد شامل پرسنلی، تجهیزاتی و ترابری تمهیدات لازم اندیشیده شد.

اکبری گفت: عوامل امدادی هلال احمر مازندران با تجهیزات کامل آماده حرکت به سمت مناطق زلزله زده هستند و در صورت اعلام نیاز نیرو و تجهیزات بیشتری نیز اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید