تسهیلات پرداخت شده، رونقی در تولید مازندران ایجاد نکرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران گفت: تسهیلات پرداخت شده، رونقی در تولید مازندران ایجاد نکرد.

به گزارش ایسنا ، عبدالله مهاجر در مراسم قدردانی از استانداران مازندران در ساری با بیان اینکه ربیع فلاح استاندار خوبی برای استان بود، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی همچنان پابرجا است اما نمی توان دولت را مقصر اصلی تمام مشکلات دانست.

وی با بیان اینکه امروز توانی برای تولیدکننده باقی نمانده است، تصریح کرد: وقتی رونقی در بازار نمی‌بینید تولیدکننده نیز فروشی ندارد که بتواند به پشتوانه آن هزینه های خود را تامین کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران، بازار بی رونق را نشان از استمرار مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: دولت اگر در رونق بازار ورود پیدا نکند به طور قطع خروج از رکود آرزوی محلی است.

مهاجر خاطرنشان کرد: رونق بازار به معنی فروش کالا است و وقتی کالای تولیدکننده به فروش برسد دیگر تولیدکننده به سمت تسهیلات بانکی نیست.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده سال گذشته به دلیل بی رونقی بازار تاثیری در بهبود وضعیت تولیدکنندگان نداشت، افزود: همان تولیدکنندگانی که سال گذشته تسهیلات گرفته بودند امروز توان پرداخت ندارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به مشکلات بخش معادن استان، گفت: معادن در مازندران نیز با مشکلات زیادی روبه رو هستند در صورتی که این بخش تولید می تواند اشتغال قابل توجهی را رقم بزند.

مهاجر از استاندار جدید مازندران خواست تا مطالبه جدی از دولت در بهبود وضعیت تولیدکنندگان استان داشته باشد و تاکید کرد: همه باور داریم که مشکلات با شعار برطرف نمی شود بنابراین از مدیریت جدید استان مطالبه ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات پیش رو وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران تاکید کرد: رفع مشکلات تولیدکنندگان نیازمند همکاری و همیاری جدی استاندارد جدید دارد.


انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید