معارف , نماز , هرمزگان " />

مهلت ارسال آثار به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز تا دهم آذرماه تمدید شد

بندرعباس- ایرنا- مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان از تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز که به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد، تا دهم آذرماه خبر داد و گفت: پیش از این مهلت ارسال آثار تا بیستم آبان ماه بود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد عصر چهارشنبه در نشستی در رابطه با این اجلاس اظهار داشت: تاکنون بیش از یک هزار و 500 اثر به دبیرخانه این اجلاس ارسال شده و پیش بینی می شود تعداد آثار به دو هزار اثر برسد.
وی ادامه داد: این آثار شامل فیلم، انیمیشن و محتواهای تولید شده جهت نشر در فضای مجازی است که محتواهای جدیدی در این زمینه عرضه شده است.
حجت الاسلام فروزان نژاد خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را تا 10 آذر به دبیرخانه اجلاس واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش خیابان ایتالیا پلاک 98، ستاد مرکزی اقامه نماز کشور ارسال کنند.
وی تصریح کرد: شناسایی ، سازماندهی ، تشویق و ترغیب فعالان مجازی در زمینه ترویج نماز ، تولید و نشر محتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی و نیز ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه محتواهای نماز در فضای مجازی از اهداف برگزاری این اجلاس سراسری است.
مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: در این اجلاس حدود 250 مهمان از استان‌های مختلف و 500 نفر نیز از استان هرمزگان حضور خواهند داشت و به احتمال زیاد یکی از سران سه قوه در این اجلاس سخنرانی خواهند کرد.
روند برگزاری اجلاس های سراسری نماز از سال 1370 و از شهر مقدس مشهد آغاز شد و تاکنون 25 دوره این اجلاس در استان های مختلف کشور برگزار شده است.
بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز 30 آذرماه امسال به میزبانی استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار می‌شود.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: [email protected]

نظر خود را ثبت کنید