فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد:

بازسازی بخشی از مناطق زلزله‌زده غرب به سپاه ثارالله واگذار شده است

  • تاریخ انتشار : 1396/8/27 ساعت : 10:28 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : کرمان
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اعزام یک اکیپ از بسیج سازندگی استان کرمان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد و عنوان کرد: اکنون یک اکیپ به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شده است که در این راستا ماموریت بخشی از بازسازی مناطق زلزله‌زده غرب به سپاه ثارالله کرمان واگذار شده است.

به گزارش ایسنا، سردار "غلامعلی ابوحمزه" صبح امروز 27 آبان‌ماه در دیدار با امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که در آستانه هفته بسیج قرار داریم، اظهار کرد: در 5 آذرماه سال 58 به دستور امام خمینی (ره) تشکیل بسیج 20 میلیونی صادر شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج در طول عمر انقلاب اسلامی عنوان کرد: اکنون در عرصه‌های مختلف، علمی، هنری، جنگی، سیاسی، اجتماعی و ... شاهد شکوفایی و فعالیت بسیج می‌باشیم و معتقدیم بسیج برکات زیادی برای کشور داشته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از وجود 22 قشر بسیجی در سطح استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: باید زمینه‌ای را فراهم کرد تا همه اقشار جامعه در بسیج عضو شوند

وی تصریح کرد: عمده نقش بسج در زمان جنگ ایجاد امنیت در مناطق مرزی و حضور در میدان‌های جنگ حق علیه باطل و هم‌چنین پشتیبانی‌های مادی که نیازمند جبهه‌ها بود، خلاصه می‌شد اما بعد از پایان جنگ تحمیلی، مجموعه بسیج و سپاه به صورت تخصصی شکل گرفت و این گام با تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی برداشته شد و پس از آن قشرهای تخصصی بسیج تشکیل شد.

ابوحمزه مراحل عضویت در بسیج را 6 مرحله دانست و افزود: جذب، آموزش، سازماندهی، ساماندهی، حفظ انسجام و به‌کارگیری از مراحل عضویت در بسیج می‌باشد؛ شایان ذکر است که گروه‌های بسیجی براساس تخصص ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید