البرز هشت هزار کلاس درس کم دارد

  • تاریخ انتشار : 1396/8/27 ساعت : 11:08 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : البرز
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز با بیان اینکه هر ساله ۱۲ هزار دانش‌آموز به استان البرز اضافه می‌شود، گفت: مجمع خیرین البرز تلاش زیادی برای بهبود زیرساخت‌های آموزشی استان داشته است و در همین راستا سال گذشته در کشور رتبه سوم جذب کمک‌های خیّرین را کسب کرد.

‌‌به گزارش‌ ایسنا‌، محمدرضا اسپرورین در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که صبح شنبه ۲۷ آبان در استانداری البرز برگزار شد، به تاسیس این مجمع در سال ۹۱ اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر مشکلات بودجه‌ای کشور فشار را بر خیرین مدرسه‌ساز بیشتر کرده است.


اسپرورین افزود: خیرین بازوی بدون جیره و مواجب دولت هستند و باید مورد حمایت دولت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۶ میلیارد تومان از بودجه پیش‌بینی شده این مجمع محقق شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۱ میلیارد تومان از رقم پیش‌بینی شده سال ۹۶ محقق شده و تا پایان سال هشت میلیارد تومان دیگر نیز محقق خواهد شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز ادامه داد: البرز با کمبود بیش از هشت هزار کلاس درس روبه‌روست.

وی افزود: این کمبود در حالی است که البرز بیشترین رشد جمعیت دانش‌آموزی کشور را دارد و از زیرساخت‌های مناسب آموزشی محروم است.

اسپرورین با بیان اینکه هر ساله ۱۲ هزار دانش‌آموز به استان البرز اضافه می‌شود گفت: مجمع خیرین البرز تلاش زیادی برای بهبود زیرساخت‌های آموزشی استان داشته است و در همین راستا سال گذشته در کشور رتبه سوم جذب کمک‌های خیرین را کسب کرد.

وی در پایان از وجود ۷۰ پروژه نیمه کاره آموزش و پرورش در استان خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال ۱۴ پروژه با ۱۵۴ کلاس به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید