انتقاد استاندار البرز از سرانه‌ آموزشی استان

  • تاریخ انتشار : 1396/8/27 ساعت : 11:25 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : البرز
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه چیزی نباید مانع اطلاع‌رسانی از کمبودها و ضعف‌های استان البرز شود، گفت: آموزش و پرورش پلی میان توسعه‌یافتگی و عدم توسعه است و عناصر آن نیز دانش‌آموزان هستند، بنابراین باید برای آنها فضای مناسبی مهیا شود.

‌‌به گزارش‌ ایسنا‌، محمدعلی نجفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که صبح شنبه 27 آبان در استانداری البرز برگزار شد، گفت: تمام موضوعاتی که در شورای آموزش و پرورش استان مصوب می‌شود باید اجرا شود، در غیر این صورت باید موانع اجرا توسط مدیران اعلام گردد.


نجفی با بیان اینکه افراد حاضر در جلسه شورای آموزش و پرورش باید از اختیار کافی برای تصمیم‌گیری برخوردار باشند، به نماینده شهرداری تذکر داد و افزود: در صورتی که افراد حاضر ‌اختیار کافی نداشته باشند، نباید در جلسه حاضر شوند.

استاندار البرز در ادامه به وضعیت زیرساخت‌های آموزشی البرز اشاره و اعلام کرد: متاسفانه البرز در این زمینه وضعیت خوبی ندارد، این وضعیت برای استانی چون البرز قابل قبول نیست.

وی جایگاه سی و یکم البرز در زمینه زیرساخت‌های آموزشی را زننده عنوان کرد و گفت: برای رفع این مشکل باید با اهتمام بیشتری وارد عمل شد.

نماینده عالی دولت در استان البرز بر لزوم تکریم از خیرین در بخش‌های مختلف استان به خصوص مدرسه‌سازی تاکید کرد و افزود: برای تحقق مطالبات مردم استان البرز باید با جدیت گام برداشت.

نجفی برای جبران عقب‌ماندگی‌های آموزشی استان، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در کنار بخش دولتی را مهم دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه چیزی نباید مانع اطلاع‌رسانی از کمبودها و ضعف‌های استان البرز شود گفت: آموزش و پرورش پلی میان توسعه‌یافتگی و عدم توسعه است و عناصر آن نیز دانش‌آموزان هستند، بنابراین باید برای آنها فضای مناسبی مهیا شود.

مسئول اجرای امور عمومی دولت در استان البرز در پایان سرانه آموزشی استان البرز را از سرانه آموزشی در سیستان و بلوچستان نیز پایین‌تر اعلام کرد.

  


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید