بانک , تعطیلی شعبه بانک صادرات , دهج شهربابک " />

علت تعطیلی بانک صادرات شعبه دهج شهربابک مقرون به صرفه نبودن اعلام شد

کرمان - ایرنا - مدیر روابط عمومی سرپرستی بانک صادرات استان کرمان گفت: مقرون به صرفه نبودن و زیانده بودن بانک صادرات شعبه دهج شهربابک کرمان دلیل تعطیلی این شعبه است.
امان الله اسلامیت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با توجه به تکلیف مدیریت عالی بانک صادرات این تصمیم در راستای کوچک سازی آن بانک انجام شده است.
وی تصریح کرد: شعب کوچک بانک صادرات مشکل تامین پرسنل و هزینه های جاری را دارند لذا تصمیم به ادغام این شعب گرفته شده است.
اسلامیت گفت: شعبه بانک صادرات دهج شهربابک صرفا به شعبه خدماتی تبدیل شده بود و تنها پرداخت قبوض آب و برق را انجام می داد.
وی افزود: سپرده ها و خدمات مشتریان این شعبه به شعبه بانک صادرات جوزم منتقل شده است و مردم از بابت حساب های سپرده خود نگرانی نداشته باشند.
در پی تعطیلی شعبه بانک صادرات دهج شهربابک اعتراض هایی توسط مردم این منطقه به این تصمیم انجام شده و عده ای نیز به نشانه اعتراض، به بستن حساب های خود در بانک صادرات اقدام کرده اند.
همچنین در فضای مجازی کمپینی با عنوان 'من با بانک صادرات قطع رابطه می کنم' تشکیل شده است.
دهج یکی از بخش‌ های بزرگ شهرستان شهربابک در استان کرمان است این شهر با روستاهای اطراف که دهستان دهج را تشکیل می‌ دهد یکی از ۹دهستان شهرستان شهربابک است.
شهر دهج از شهرهای شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان است که در نیمه غربی استان کرمان و شمال شهرستان شهربابک واقع شده است.
این شهر از شمال و غرب به شهرستان مهریز و خورمیز (استان یزد) و شمال شرق و شرق به انار (رفسنجان) و جوزم و از جنوب به جوزم و آبادی‌ های آن، مزارع و شهربابک و از جنوب غربی به خبر و آبادیهای آن محدود می‌ شود.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7437/3029

نظر خود را ثبت کنید