امدادهای فرهنگی برای کودکان زلزله‌زده

بعد از وقوع زلزله در غرب کشور، عموهای فیتیله‌ای در جمع کودکان زلزله زده حاضر شدند، همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۳۰ هزار بسته‌ی فرهنگی به دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده‌ی غرب کشور اهدا می‌کند.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ارسال بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و لوازم‌التحریر به مناطق زلزله‌زده‌ی کرمانشاه خبر داد.

علیرضا حاجیان‌زاده - مدیرعامل کانون - در این زمینه گفت: با توجه به وقوع این زلزله در ماه‌های نخستین سال تحصیلی و نیاز مبرم دانش‌آموزان به دفتر، مداد و سایر اقلام مدرسه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به زودی ۳۰هزار بسته را به این مناطق ارسال می‌کند.

او درباره‌ی شیوه‌ی اهدای این اقلام اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه، قرار است این دانش‌آموزان با همکاری مربیان کانون در قالب طرح «کانون مدرسه» تحت آموزش قرار گیرند و به هر کدام از آن‌ها بسته‌ی محصولات فرهنگی تقدیم شود تا توزیع این هدایا هماهنگ باشد و تمام دانش‌آموزان بتوانند از این هدایا بهره‌مند شوند.

حاجیان‌زاده بیان کرد: این اقلام از تولیدات کانون پرورش فکری است که در قالب لوازم‌التحریر با نمادهای ایرانی اسلامی تولید شده‌ و قرار است با توجه به ضرورت پیش آمده سریعا آماده‌سازی و بسته‌بندی شود و در کم‌ترین زمان ممکن به دست کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده‌ی کرمانشاه برسد.

عموهای فتیله‌ای در جمع کودکان زلزله‌زده حاضر شدند

 در ادامه‌ی برنامه‌های امداد فرهنگی کودک و نوجوان، علی فروتن و حمید گلی اعضای گروه فتیله از سوی ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان صبح روز ۲۹ آبان ماه به کرمانشاه اعزام شدند.

هنرمندان گروه فتیله، همراه با مربیان سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بین کودکان و نوجوانان سر پل ذهاب حاضر شدند و در حال اجرای برنامه هستند.

این برنامه‌ها از صبح روز ۲۹ آبان ماه در حالی آغاز شد که مربیان فرهنگی هنری دیگر استان‌ها نیز به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

با شکل‌گیری ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان در مناطق زلزله‌زده‌ی غرب کشور قرار است برنامه‌های متنوع زیادی در شهرهای استان کرمانشاه به اجرا در آید که خبر آن‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید