آزمایشگاه آبفای ایلام ایزو 17025 گرفت

  • تاریخ انتشار : 1396/8/29 ساعت : 09:10 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای استان ایلام گفت: آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب استان ایلام موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 17025 شد.

مهندس «صیدمراد رشیدی» در گفتگو با ایسنا،  اظهار کرد: با تلاش بی وقفه و پیگیری همکاران حوزه معاونت بهره‌برداری، آزمایشگاه، معاونت برنامه‌ریزی و دفتر کیفیت شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام، این شرکت موفـق به اخذ گواهینامه ایزو 17025 بر اسـاس استاندارد ISO/IEC 17025 و تایید توسط مرکز ملی نظام تایید صلاحیت ایران (NACI) شد .

رشیدی مهم‌ترین مزایای اخذ تایید صلاحیت این استاندارد برای مراکز آزمایشگاهی شرکت را ارتقاء کیفیت (دقت و صحت) نتایج آزمون و قابلیت اطمینان به آن‌ها و پذیرش آزمایشگاه‌ها به‌عنوان آزمایشگاه مرجع و همکار از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی دانست و گفت: برآورده سازی تغییرات در الزامات و مقررات دولتی و صنعتی جهت انجام آزمون‌ها، توجه به صلاحیت پرسنل آزمایشگاه و ارتقاء آن و کسب اطمینان از کالیبره شدن مستمر تجهیزات آزمایشگاه‌ها از دیگر مزایای این مهم است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای استان ایلام با اشاره به اینکه استاندارد کردن روش‌های اجرایی و مدیریتی آزمایشگاه‌ها از دیگر مزیت‌های اخذ تایید صلاحیت این استاندارد است، اضافه کرد: ارتقاء سطح مشتری مداری آزمایشگاه‌ها و رضایت‌مندی هر چه بیشتر گیرندگان خدمات و جلب اعتماد روز افزون آن‌ها به آزمایشگاه از مزیت‌های این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: آزمایشگاه مرکزی ‌شرکت آب و فاضلاب استان ایلام پیشتر موفق به اخذ گواهینامه استاندارد  iso 9001:2008 – iso 14001 و OHSAS 18001 نیز شده بود و امیدواریم که با این تجربه بتوانیم در آینده نزدیک دامنه استانداردها را به دیگر حوزه‌های شرکت نیز گسترش دهیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید