مجالس بزرگداشت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در قم و تهران برگزار می شود

فرزند آیت الله العظمی موسوی اردبیلی از برگزاری مراسمات بزرگداشت اولین سالگرد ارتحال این مرجع تقلید در قم و تهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین موسوی اردبیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: شخصیت آیت الله موسوی اردبیلی برای مردم جامعه ما ناشناخته نیست لکن بخش هایی از ابعاد وجودی ایشان تحت تاثیر ابعاد دیگر ایشان مغفول مانده است.

وی افزود: بسیاری از مردم بیشتر ایشان را با سمت های سیاسی می شناسند زیرا ایشان مسئولیت های سنگینی در ابتدای انقلاب داشتند.

فرزند آیت الله العظمی موسوی اردبیلی تصریح کرد: پس از حضور در قم، ایشان در مقام افتا و راهنمایی جامعه و مرجعیت گام برداشت؛ تلاش در راستای تاسیس مدارس مفید و دانشگاه مفید و همچنین خدمات گسترده اجتماعی در تاسیس مراکزی چون کانون توحید از جمله خدمات ماندگار این مرجع تقلید در عرصه اجتماعی و فرهنگی است.

وی گفت: در ایام سالگرد ارتحال این مرجع تقلید باید خدمات ایشان به جامعه بیان شود، در همین راستا سعی شده است که گوشه ای از خدمات به جامعه عرضه شود. امید داریم در سالهای آینده نیز با برگزاری نشست های بزرگداشت، بتوانیم این مطالب را به جامعه عرضه کنیم.

وی با تقدیر از مقام معظم رهبری و مراجع عظام و مسئولان ملی و استانی در همدردی و کمک در برگزاری مراسمات ویژه این مرحوم گفت: امید داریم که امسال نیز از کمک های این بزرگان بی نصیب نمانیم.

موسوی اردبیلی تصریح کرد: شب جمعه هفته جاری پس از نماز مغرب و عشا مجلس بزرگداشتی با حضور علما و بزرگان حوزه و مسئولان در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود که در این مراسم حجت الاسلام فاضل کدکنی به سخنرانی می‌پردازد. همچنین 9 آذرماه در کانون توحید واقع در خیابان توحید تهران مجلس بزرگداشتی برگزار می‌شود که در این مراسم که از ساعت 14 آغاز می شود، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، دکتر یدالله دادگر، دکتر محمد رضا بهشتی، دکتر حسین مهرپور و دکتر افتخار جهرمی به سخنرانی می پردازند.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید