مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی:

ترمیم معیشت تاکسیرانان/استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در تاکسیرانی

مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از بازگشت اقتدار تاکسیرانی خبر داد و گفت: معیشت رانندگان تاکسی در این سال‌ها بسیار لطمه خورده و باید ترمیم شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا قنادان ظهر امروز در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی از حیث اثرگذاری در شهر تهران نقش کلیدی دارد، گفت: در حال حاضر شرکت‌های بدون مجوز در سطح شهر تهران مشغول به فعالیت هستند که مستقیما فعالیت‌شان معیشت رانندگان تاکسی را تحت تاثیر قرار داده و این در حالیست که اساس این شرکت‌های بدون مجوز من درآوردی بوده و آنها به صورت خودرو کار می‌کنند و عدم کنترل مناسب آنها سبب شده که حضور فعال‌تری در سطح حمل و نقل تهران ایفا کنند.

مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی باید حضور فعال‌تری در حوزه تکنولوژی داشته باشد، گفت: ما در مقابل سرویس‌های اینترنتی دو راه بیشتر نداریم یا اینکه باید منفعل باشیم و رویه ادامه داشته باشد یا حداقل در مدل مد نظرمان حرکتی پیش دستانه داشته باشیم و مسیر را برای ورود تکنولوژی‌های مدرن و حمل و نقل باز بگذاریم.

وی با بیان اینکه در دوره مدیریت بنده از ورود تکنولوژی‌های جدید به سیستم تاکسیرانی استقبال می‌کنیم، گفت: به نظرم بیش از حد به فعالیت شرکت‌های اینترنتی در حوزه تاکسی پرداخته شده و ما باید پیش دستانه به سمت استقبال و استفاده از تکنولوژی در تاکسیرانی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه معیشت رانندگان تاکسی در این سال‌ها لطمه زیادی خورده و باید ترمیم کنیم، گفت: باید اقتدار به سازمان تاکسیرانی برگردد.

وی با بیان اینکه در تاکسیرانی انحصار نداریم و حتما فضای رقابتی ایجاد می‌کنیم، گفت: اگر شرکت‌های فعلی مجوزدار شده و به صورت رسمی و قانونی کار کنند از حضورشان در چرخه حمل و نقل رسمی شهر استقبال می‌کنیم. چرا که به استفاده از تکنولوژی معتقدیم.

قنادان در ادامه اعلام کرد که مدرن سازی تاکسی‌ها در دستور کار قرار دارد و گفت: نوسازی ناوگان را در دستور کار قرار خواهیم داد چرا که باید توجه شود که اگر می‌خواهیم خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم قطعا کیفیت خودرو مردم را مجاب می‌کند تا از تاکسی استفاده کنند و این در حالیست که عمر متوسط تاکسی حدود 6.5 سال است که حداقل می‌توان با اولویت نوسازی ون‌ها، نوسازی را در دستور کار قرار دهیم و این در حالیست که حمل و نقل پاک نیز در اولویت قرار دارد و ما در سازمان تاکسیرانی این مسئله را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید