لیگ برتر , استقلال , سیاه جامگان " />

پس از تساوی استقلال با سیاه جامگان؛

شفر: کل 90 دقیقه بازی در کنترل استقلال بود/ مرزبان: سیاه جامگان نیاز به ترمیم دارد

  • تاریخ انتشار : 1396/8/29 ساعت : 18:11 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
مشهد - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی برابر سیاه جامگان، در تمام 90 دقیقه در اختیار و کنترل تیم استقلال بود.
به گزارش ایرنا وینفرد شفر در پایان بازی امروز استقلال و سیاه جامگان در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد افزود: در این 90 دقیقه حدود 20 موقعیت گلزنی داشتیم که پنج مورد آن شانس 100 درصد برای کاشت گل در دروازه تیم حریف بود.
وی عنوان کرد: بازیکنان ما در زدن ضربات نهایی دقت کافی را نداشتند که باید در تمرینات روی این موضوع به طور جدی کار کنیم تا دقت ضربات نهایی بیشتر و قویتر شود.
وی اظهار کرد: تیم ما در این بازی نسبت به مسابقه قبلی مقابل نفت آبادان بهتر ظاهر شد اما از نتیجه راضی نیستیم.
سرمربی سیاه جامگان هم در این نشست گفت: تیم ما نیاز به ترمیم دارد.
علیرضا مرزبان افزود: این ناراحت کننده است که از 9 امتیاز سه بازی اخیر تنها یک امتیاز را از آن خود کرده ایم .
وی عنوان کرد: برای ترمیم تیم هم اکنون در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم و تا زمانی که نهایی نشود اطلاعات بیشتری برای اعلام ندارم.
وی گفت: امروز شانس های گلزنی تیم استقلال نسبت به ما بیشتر بود اما بازیکنان سیاه جامگان نیز مبارزه بزرگی را مقابل یک تیم بزرگ انجام دادند.
مرزبان در مورد استفاده از چند بازیکن جوان در این بازی گفت: باید به بازیکنان جوان اعتماد کرد. آنان بازیکنان باکیفیتی هستند که نیاز به اعتماد دارند.
وی در پاسخ به کمتر بودن تماشاگران سیاه جامگان نسبت به طرفداران استقلال اظهار کرد: مردم نیاز دارند فوتبال خوب و قابل قبولی ببینند اما سیاه جامگان برای سومین سال متوالی است که در بحران و رکود به سر می برد و روند رو به جلوی ندارد با این حال پسرفت هم نداشته است.
وی با بیان اینکه از تیم هم در این شرایط حمایتی نمی شود، افزود: نمی توان از مردم انتظار داشت بازی یی را ببینند که فاقد جذابیت است.
بازی امروز 2 تیم سیاه جامگان و استقلال تهران در قالب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بدون هیچ گلی با نتیجه صفر - صفر پایان یافت.
7507/5132
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

نظر خود را ثبت کنید