کشتی‌فرنگی امیدهای جهان/بلفکه و بویری در انتظار برنز، حذف فلاح و حسینی

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان،مهدی فلاح در ۸۵ و امیر حسین حسینی در وزن ۹۸ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند و فرشاد بلفکه در وزن ۷۱ کیلوگرم و پیام بویری نیز در وزن ۷۵ کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شدند.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان که در کشور لهستان در حال برگزاری است، در وزن ۷۱ کیلوگرم فرشاد بلفکه پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کروموف از بلغارستان ۲ بر صفر به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی برابر دانیل کاتاراگا نفر پنجم جهانی ۲۰۱۷ از مولداوی ۷ بر صفر شکست خورد و با توجه به صعود کاتاراگا به دیدار نهایی، بلفکه به مرحله شانس مجدد رفت تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.بلفکه در این مرحله مقابل پولیتایف از اوکراین با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم که ۲۵ نفر به روی باسکول رفته اند پیام بویری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نیلیپیوک از لهستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی برابر حریفی از دانمارک ۲ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی برابر بولکوادزه از گرجستان ۲ بر یک شکست خورد و به رده‌بندی رفت.

در وزن ۸۵ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست مقابل دیمیتریوف از بلغارستان ۳ بر صفر به برتری رسید اما در دور بعد مقابل اسلام عباس‌اف از آذربایجان و دارنده مدال طلای جوانان جهان با نتیجه ۲ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۸ کیلوگرم که ۲۳ نفر وزن‌کشی کرده‌اند امیرحسین حسینی در دور نخست مقابل دیاز راموس از کوبا ۲ بر ۲ به برتری رسید. حسینی در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی برابر حریفی از لهستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست این حریف لهستانی برابر کشتی‌گیر چینی در مرحله بعد، حسینی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید