پایان عمر داعش , وزیر سابق ارشاد , یادمان ولایت جیرفت " />

رئیس هیات امنای موسسه یادمان ولایت:

پایان سیطره داعش اقتدار نظام ایران است

جیرفت - ایرنا - رئیس هیات امنای موسسه یادمان ولایت گفت: پایان سیطره داعش در عراق و سوریه، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش ایرنا سید محمد حسینی شامگاه سه شنبه در جشنواره سراسری یادمان ولایت با حضور وزیر اطلاعات در جیرفت افزود: پایان سیطره داعش در عراق و سوریه موجب افتخار است.
وی ادامه داد: تروریست ها و حامیان آنها 6 هزار نیروی انتحاری تربیت کردند اما جمهوری اسلامی ایران در برابر آنها ایستاد و آنها را وادار به عقب نشینی کرد و این صلابت و عزت ایران اسلامی در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی همچنین به جشنواره یادمان ولایت اشاره و عنوان کرد: هشت سال بدون وقفه این جشنواره را برگزار کرده و از افرادی که از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئولیت داشتند خواسته می شود خاطراتی را برای مردم بیان کنند.
وی خاطرنشان کرد: دکتر علوی را به عنوان یک چهره علمی، فرهنگی و سیاسی می شناسید که مدت 9 سال به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در عقیدتی ارتش حضور داشت.
وی اضافه کرد: علوی از اول انقلاب جزء مدیران نظام اسلامی بود و در کمیسیون سیاست خارجی، مجلس خبرگان رهبری حضور داشت و امروز هم وظیفه خطیری در دولت تدبیر و امید بر عهده دارد.
رئیس هیات امنای یادمان ولایت گفت: حضرت محمد (ص) به تعبیر قرآن، اسوه حسنه هستند و در مورد پیامبر گفته شده از میان خود شما و دردمند شماست و همچنین، پیامبر با مردم و در میان مردم بوده است.
وی با بیان اینکه امیرالمومنین علی (ع) و ائمه بعد از ایشان نیز با مردم و در میان مردم بوده اند اظهار کرد: ویژگی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز اینگونه است و ایشان در سرپل ذهاب با حضور در بین مردم از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه رحمانی و مهربانیت از دیگر خصوصیات بارز مقام معظم رهبری است تصریح کرد: رهبرمان این ویژگی را دارند و از مردم جدا نیستند لذا همگان باید این ویژگی را داشته باشند.
آیین سراسری یادمان ولایت با حضور وزیر اطلاعات، رئیس هیات امنای یادمان ولایت، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، ائمه جمعه، فرمانداران، سران طوایف و مردم خونگرم و ولایتمدار جنوب استان کرمان در شهرستان جیرفت برگزار شد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029

نظر خود را ثبت کنید