جعفر کاشانی: آرزوی من واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی است

یک عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دو باشگاه بزرگ و تاثیرگذار هستند و بازیکنانش باید شئونات اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش ایسنا، جعفر کاشانی پس از پایان جلسه فوق‌العاده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ و تاثیرگذار هستند و بازیکنان‌شان باید رعایت شئونات اجتماعی را رعایت کنند چرا که هر کدام سمبل و نماد فرهنگ غنی‌ای هستند که گذشتگان از خود به جا گذاشته‌اند.

او درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو هم گفت: او مربی باشگاه است و هنوز قراردادش به اتمام نرسیده که بخواهیم تمدید کنیم. زندگی همیشه با اما و اگر می‌گذرد. پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است. آرزوی من این است که این باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود و در چارچوب طرح‌های ملی و حمایت مسوولان ذی‌ربط شکل بگیرد و سازمان درستی داشته باشد. وقتی سازمان وجود داشته باشد این بگو مگوها کم‌تر به گوش می‌رسد.

او درباره حضور احتمالی وحید هاشمیان و مهدی مهدوی‌کیا در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. این دو نفر که اسم بردید عضو قدیمی باشگاه هستند. هر دوی آن‌ها از اسطوره‌های باشگاه هستند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید