اسمالینگ: با درخشش در یونایتد می‌توانم به جام جهانی هم برسم

مدافع ملی‌پوش منچستریونایتد از شرایط خود در تیم ابراز رضایت کرد و عنوان کرد به‌زودی به تیم ملی هم دعوت خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، کریس اسمالینگ، مدافع منچستریونایتد در این فصل بازی‌های درخشانی برای تیمش انجام داده است و توانسته جای خالو مارکوس روخو و فیل جونز را در ترکیب یونایتد پر کند. او طبق گفته مورینیو در دیدار امشب برابر بازل نیز از ابتدا برای تیمش به میدان خواهد رفت. 

کریس اسمالینگ درباره شرایط خود در تیم منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس گفت: در یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم فصل خوبی داشته باشیم و جام‌های زیادی به هواداران بدهیم. درباره غیبتم در تیم ملی در دو بازی دوستانه اخیر نیز باید بگویم که بله تعجب کردم ولی دست از تلاش نمی‌کشم و مطمئن هستم با ادامه این روند می‌توانم در جام جهانی همراه تیم ملی انگلیس باشم. شرایط خیلی خوبی دارم و می‌خواهم روند خوبم را با حضور در تیم ملی تکمیل کنم.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: امسال یونایتد از نظر دفاعی شرایط خیلی خوبی داشته است و افتخار می‌کنم من هم جزئی از این تیم خوب هستم. خوشبختانه هر ۴ دیدار خودمان را با برد به پایان رساندیم و می‌خواهیم این روند را در بازی برابر بازل نیز ادامه دهیم. من تا زماتی که مربی از من راضی باشد، خوشحال هستم و تلاش می‌کنم در هر دیدار وظیفه خودم را به بهترین شکل انجام دهم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید