از روش سنتی نقل و انتقالات لطمات زیادی خوردیم

براتی: معترضان نفت،‌ مالک باشند به درخواست‌شان رسیدگی می‌شود

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال می‌گوید سیستم TMS به دستور فیفا برای بازیکنان حرفه‌ای زن هم اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، احمدرضا براتی در رابطه با اولین کارگاه TMS که قرار است ناظران فوتبال در این کارگاه‌ها شرکت کنند، گفت: سیستم TMS که برای ثبت آنلاین نقل و انتقالات بین‌المللی بازیکنان حرفه‌ای از طرف فیفا اجرا شده بود، فقط ناظر به نقل و انتقالات بین‌المللی مردان بوده است که البته اخیرا بر اساس مصوبه جدید فیفا بازیکنان زن حرفه‌ای به آن اضافه شده‌اند. ما متاسفانه برای نقل و انتقالات داخلی این نرم افزار را نداشتیم و با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم. همان‌طور که در فصل قبل شاهد آن بودیم که به خاطر ممنوعیتی که فیفا تحمیل کرده بود برخی از باشگاه‌های ما به دلیل این که ما به صورت سنتی و دستی نقل و انتقالات را ثبت می‌کردیم و نرم‌افزاری نداشتیم که این‌ها را ثبت کند، لطمات زیادی دیدیم. خوشبختانه اخیرا فدراسیون طی مذاکراتی که با فدراسیون جهانی فوتبال داشته است، موفق شده که سیستم DTMS (سیستم انطباق نقل و انتقالات داخلی) را از فیفا بگیرد و در داخل کشور این را پیاده کند.

او افزود: برای مکانیزه کردن سقف نقل و انتقالات داخلی بازیکنان به طوری که از این به بعد تمام اطلاعات بازیکنان از جمله فرآیند نقل و انتقالات، پیشین بازیکنان، در چه باشگاهی و به چه باشگاهی می‌رود روی این سیستم ذخیره شود و اگر محرومیتی صادر شده باشد خود به خود جلوی نقل و انتقالات بازیکن گرفته می‌شود و به طور کلی ما با سیستم سنتی و دستی خداحافظی می‌کنیم. امیدواریم که با این سیستم اشتباهات به حداقل برسد.

براتی در رابطه با صادر نشدن مجوز حرفه‌ای باشگاه نفت تهران که این باشگاه به آن معترض شده است، گفت: هر تیمی که به رای کمیته بدوی اعتراض داشته باشد می‌تواند به کمیته استیناف مراجعه کند و اعتراض خود را به آن‌جا دهند تا رسیدگی شود. البته کمیته استیناف اول رسیدگی می‌کند که آن کسی که مراجعه کرده است مالک باشگاه است یا خیر و بعد رسیدگی می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که AFC اگر متوجه شود استقلال و پرسپولیس نتوانسته است رضایت برخی از طلبکاران را جلب کند آیا می‌تواند فدراسیون فوتبال ایران را محروم کند؟ گفت: در جریان جزییات اظهار نظر آن دسته از طلبکاران نیستم. همه چیز در AFC راستی‌آزمایی می‌شود اما به دلیل این که من جزو صادرکنندگان این رای بودم، نمی‌توانم درباره آن اظهار نظر کنم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید