پیام تبریک آیت الله نورمفیدی به مقام معظم رهبری در پی پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش

در پی پیروزی تاریخ ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش، آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان پیامی به محضر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) صادر کرد.

به گزارش ایسنا،  در متن این پیام آمده است: 

بسمه تعالی  
  
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی

بعد السلام التحیه

پیروزی جبهه قدرتمند محور مقاومت در مقابله با خلافت خودخوانده داعش که مولود نامشروع تفکر خبیث وهابیت و اسلام آمریکایی است همه ما را مسرور و ملزم به سجده شکر بر آستان احدیت نموده است. 

رهبرا، پیروزی بزرگ محور مقاومت در سوریه و عراق و لبنان با درایت حکیمانه حضرتعالی و ایثارگری، اخلاص و شجاعت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و برکت خون شهداء معظم مدافعین حرم و جانفشانی رزمندگان غیور جبهه مقاومت و اتحاد جوانان شیعه و سنی و دیگر ادیان الهی و حمایت همه جانبه مرجعیت دینی و علماء بصیر جهان اسلام صورت گرفته است.  در این ماه طلوع خورشید اسلام قلب همه مسلمین عالم و مردم آزادیخواه جهان را پر از شور و شعف نموده است.

بدینوسیله اعلام می‌داریم در این برهه مهم تاریخی که پیروزی و سرافرازی پرچم اسلام ناب محمدی را شاهد بودیم کماکان به عنوان پیرو تفکر انقلابی و استکبارستیزی حضرت عالی هستیم که روز بروز برکات و آثار مهم آن در منطقه و سطح جهان روشن تر می‌شود. 

از حضرتعالی بعنوان ولی امر و مایه فخر و مباهات امت اسلامی و خلف صالح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی( ره) تشکر و قدردانی داشته و برای همه مدافعان اسلام ناب و سربازان سنگرهای دفاع از ارزشهای اسلامی مخصوصا سردار باتدبیر و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی آرزوی توفیق روز افزون داریم. خداوند سایه با برکت حضرتعالی را بر سر امت اسلامی با سلامتی و عزت روز افزون مستدام بدارد. 


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید