فراکسیون شفاف سازی , رییس جمهوری , بودجه97 " />

ارسال نامه فراکسیون شفاف‌سازی و انضباط مالی به رییس جمهوری درباره لزوم ارتقاء شفافیت بودجه 97

  • تاریخ انتشار : 1396/9/1 ساعت : 18:36 - 6 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی و انضباط مالی، گفت: این فراکسیون در خصوص اعمال برخی از موارد در راستای شفافیت مالی بودجه سال آینده به رئیس جمهور نامه‌ای را ارسال کرده است.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خانه ملت، شهاب الدین بی مقدار درباره نامه فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی به رئیس جمهور در زمینه شفافیت بودجه سال آینده، گفت: این نامه توسط نمایندگان عضو فراکسیون شفاف‌سازی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تهیه شده است.
وی با بیان اینکه در این نامه توجه‌های خاصی به موارد عملیاتی و شفافیت بودجه سال آینده شده است، گفت: به مردم قول داده‌ایم تا شفافیت اطلاعاتی را داشته و موارد گنگ موجود در بودجه سال آینده را به‌صورت شفاف داشته باشیم.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دولت انتظار داریم موارد مطرح شده را به‌صورت شفاف در بودجه سال آینده مدنظر قرار دهند و به سمت شفافیت در اقتصاد حرکت کنیم.
بی مقدار ادامه داد: فراکسیون وظیفه‌ای درخصوص تصویب بودجه ندارد اما می‌تواند از طریق اعضای فراکسیون که عضو کمیسیون تلفیق بودجه هستند، موارد مطرح شده را پیگیری کند.
سیام**9314**
تنظیم: داود توسلی**انتشار:امیرکاردان

نظر خود را ثبت کنید