آموزش , دانشگاه سیستان و بلوچستان , میزبان رئیس جمهوری " />

دانشگاه سیستان و بلوچستان میزبان رئیس جمهوری است

زاهدان - ایرنا - رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: این دانشگاه امسال میزبان رئیس جمهوری برای برگزاری مراسم تکریم روز دانشجو است و نمایندگان تشکل های سیاسی فعال دانشجویی به نمایندگی از 2 تفکرعمده سیاسی در حضور رئیس جمهوری سخنرانی می کنند.
علیرضا بندانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رئیس جمهوری علاقه مند بود که چنین روزی را در کنار دانشجویان شهرستانی باشد و مراسم گرامیداشت روز دانشجو صرفا مختص به تهران نباشد.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری به همین سبب در خلال نخستین سفر استانی خود در دولت دوازدهم تصمیم گرفت این مراسم در دانشگاه سیستان و بلوچستان و با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شود.
وی افزود: در برنامه گرامیداشت روز دانشجو، نمایندگان تشکل های فعال سیاسی دانشگاه سیستان و بلوچستان به نمایندگی از 2 تفکر عمده سیاسی کشور در حضور رئیس جمهوری سخنرانی خواهند کرد.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: در عین حال نمایندگان تشکل های صنفی و انجمن های علمی نیز مطالبات خود را در این مراسم مطرح می کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفت: دکتر روحانی در این برنامه 2 روزه به شهرهای زابل، زاهدان و چابهار سفر می کند.
سید دانیال محبی اظهار داشت: رئیس جمهوری صبح شنبه از طریق فرودگاه زابل وارد سیستان و بلوچستان می‌ شود و پس از انجام مراسم استقبال، در ورزشگاه این شهرستان با مردم دیدار خواهد داشت.
وی ادامه داد: روحانی پس از این دیدار عازم زاهدان می ‌شود و در محل سرسرای همایش‌های هلال احمر سیستان و بلوچستان با منتخبان گروه‌های مختلف دیدار و در نشست توسعه اقتصادی این استان شرکت می کند.
وی افزود: همچنین چندین پروژه به صورت همزمان با حضور رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.
محبی گفت: دیدار با دانشجویان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان آخرین برنامه رئیس جمهوری در سفر به زاهدان است.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: روحانی در روز دوم سفر به این استان برای افتتاح فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به این شهرستان سفر می‌ کند.
وی افزود: این برنامه محوری با حضور وزرا و مقامات کشورهای مختلف در چابهار برگزار می‌ شود.
وی تصریح کرد: شرکت در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان و برگزاری نشست خبری آخرین برنامه‌ های سفر رئیس جمهوری به استان است.
3213 **3042** 6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی

نظر خود را ثبت کنید