نماینده ولی فقیه , قدس , انتقال سفارت آمریکا " />

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس حمایت از مواضع اشعالگر اسرائیل است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس را حمایت آشکار از مواضع زورگویانه و اشغالگر اسرائیل عنوان کرد.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این بیانیه که روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آورده است: در شرایطی که آزادیخواهان و مسلمانان جهان به خصوص ایران اسلامی رژیم صهیونیستی را غده سرطانی در قلب اسلام می داند، حمایت آمریکا از مسئله تغییر پایتختی این کشور اعلام جنگ با مسلمانان جهان است.
وی در این بیانیه می افزاید: انتقال پایتخت اسرائیل از تل آویو به بیت المقدس در راستای تسلط هر چه بیشتر رژیم صهیونیستی در منطقه است و این اقدام مسلمانان مظلوم فلسطین را با محدودیت های بیشتری مواجه می کند.
امام جمعه اراک عنوان کرده است:بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمانان جهان، جایگاه ویژه ای در جهان اسلام دارد و مسلمانان نقاط مختلف دنیا به خصوص مردم فلسطین نباید در مقابل این توطئه آمریکا و اسرائیل ساکت بنشینند.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرده است: فلسطین اولین و مهمترین مسئله جهان اسلام است و مجامع بین المللی باید مسلمانان را در برابر این توطئه استکبار جهانی حمایت کنند.
وی ادامه داده است: مسلمانان جهان باید بدانند که انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی توطئه ای جدید از سوی استکبار جهانی در راستای چپاول منافع مسلمانان است و می طلبد با وحدت و یکپارچگی در برابر این توطئه دشمن مقابله کنند.
وی از مردم استان مرکزی دعوت کرده است: بعد از اقامه نماز جمعه در روز 17 آذرماه جاری در میعادگاه های نماز جمعه نقاط مختلف استان اعتراض خود را نسبت به این توطئه استکبار جهانی اعلام می کنند و با شرکت در راه پیمایی بامشت های گره کرده خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی فریاد بزنند.
6013/3005/خبرنگار:معصومه صفری***انتشاردهنده:مژگان حیدری

نظر خود را ثبت کنید