بهداشتی , وزیر بهداشت , تایباد " />

وزیر بهداشت:

مهمترین هدف مجمع خیرین نورآوران سلامت محرومیت زدایی است

  • تاریخ انتشار : 1396/9/16 ساعت : 18:50 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
مشهد- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بنیاد خیریه نورآوران سلامت با هدف خدمت به محرومان و انسان دوستی بزرگترین خدمت را به مردم مناطق محروم کرده است.
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه در دیدار با مردم شیعه و سنی کرات از توابع بخش مرکزی شهرستان تایباد در استان خراسان رضوی افزود: با گذشت بیش از هفت سال از فعالیت مجمع خیریه نورآوران سلامت، توانسته ایم خدمات ارزنده ای به محرومین مناطق مختلف کشور ارائه کنیم.
وی اظهار کرد: حضور خیرین این مجمع در مناطق مختلف کشور بویژه در مناطق تلفیقی نمادی از وحدت بین مسلمانان و مذاهب مختلف است که وحدت و انسجام جامعه اسلامی را به نمایش می گذارد.
وی به وحدت شیعه و نی در کشور اشاره کرد و گفت: اتحاد و انسجام بین مذاهب مختلف در ایران باعث ذلت دشمن و به منزله خاری در چشم آنان است.
وزیر بهداشت افزود: علم، دانش و تمدن از اسلام و کشورهای اسلامی به پا خاسته و از این طریق به جهان غرب انتقال یافته است و پیشرفت مسلمانان در علم و دانش سبب پیشرفت جهان اسلام خواهد شد.
وی اظهار کرد: هدف دشمنان اسلام ایجاد تفرقه بین مذاهب مختلف است که مسلمانان باید با عمل به فرامین قرآن کریم و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.
فرماندار تایباد نیز در این مراسم گفت: این شهرستان مرزی تنها معبر رسمی زمینی به کشور افغانستان است و روزانه بیش از پنج هزار نفر در این معبر تردد دارند.
حسین شرافتی راد افزود: اقدامات بنیاد خیریه نورآوران در مناطق مرزی و محروم یکی از مهمترین اقداماتی است که توسط خیرین این مجمع انجام می شود.
وی اظهار کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت تدبیر و امید نیز اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان مناطق مرزی و محروم صورت گرفته که هنوز جای کار دارد.
وی به قدمت بسیار تنها بیمارستان شهرستان تایباد اشاره کرد و گفت: بیمارستان 110 تختخوابی خاتم الانبیا(ص) این شهرستان با قدمت بیش از 40 سال یکی از مراکز درمانی است که با توجه به داشتن مراجعین بسیار از شهرستان های همجوار باخرز و خواف و حتی از شهر هرات افغانستان، نیاز به مرمت و بازسازی داشته و توجه ویژه مسئولین را می طلبد.
شهرستان 118 هزار نفری تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7494 / 6053

نظر خود را ثبت کنید