امام جمعه موقت سنندج:

مسلمانان در مقابل توطئه‌های اخیر آمریکا سکوت نکنند

امام جمعه موقت سنندج گفت: مسلمانان نباید در مقابل این توطئه آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی و برنامه‌ریزی برای انتقال سفارت آمریکا به قدس سکوت کنند.

به گزارش ایسنا، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 17 آذرماه در نماز جمعه سنندج با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا اظهار کرد: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یکی دیگر از توطئه‌های استکبار علیه اسلام و مسلمانان است.

وی افزود: مسلمانان نباید در مقابل این توطئه آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی و برنامه‌ریزی برای انتقال سفارت آمریکا به قدس سکوت کنند.

ماموستاحسینی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از هر دسیسه و توطئه‌ای برای تضعیف مسلمانان استفاده می‌کند، بیان کرد: طرح انتقال سفارت آمریکا در سرزمین‌ اشغالی فلسطین به بیت‌المقدس، به طور قطع نقشه شوم دیگری را به دنبال دارد.

وی افزود: مسلمانان باید صدای اعتراض خود را رسا و بلند به گوش جهانیان برسانند و علمای اسلام هم با تشریح ابعاد این جنایت و دیگر جنایات رژیم صهیونیستی به مردم آگاهی و هوشیاری داده و اتحاد و یکپارچگی را در جهان اسلام افزایش دهند.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از سخنانش با به خصوصیات پیامبر اسلام(ص) اشاره کرد و افزود: پاکدامنی، احسان و نیکوکاری و احترام به همسایه از ویژگی های اخلاقی پیامبر بود که باید مورد توجه مسلمانان قرار گیرد.

وی با قدردانی از مردم استان کردستان در کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه عنوان کرد: مردم استان جزء اولین کسانی بودند که کمک های خود را برای زلزله زدگان استان کرمانشاه فرستادند که این امر نشان از حس انسان دوستی و مومن بودن مردم استان دارد.

ماموستا حسینی با اشاره به برگزاری مراسم مولودخوانی استان کردستان در ماه ربیع الاول یادآور شد: برگزاری مراسم جشن و مولودخوانی در استان کردستان نشان از ارادت مردم این استان به پیامبر اکرم(ص) دارد.


انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید