رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیا - ژاپن

ششمی، هفتمی و دهمی دختران جوان در تفنگ بادی/ تیم ایران دوم شد

در تفنگ ۱۰ متر رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیا و در رده جوانان، دختران ایران در رده‌های ششم، هفتم و دهم آسیا قرار گرفتند و تیم ایران نیز در رده دوم قرار گرفت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در دومین روز از رقابت‌های سلاح های بادی آسیا ۲۳ دختران جوان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش قرار گرفتند. ایران در این بخش سه نماینده داشت که سیده رویا صبح خیز و فاطمه کرم زاده به فینال این ناده راه یافتند، آنها در فینال به ترتیب با کسب امتیازهای ۱۶۴.۳ و ۱۴۲.۹ در رده ششم و هفتم آسیا ایستادند.

سمیکشا دینگرا از هند با  امتیاز ۲۴۹.۶، یو ژانگ از چین با امتیاز ۲۴۹.۵، مارتینا ولوسا از سنگاپور با ۲۲۷.۲ به ترتیب اول تا سوم شدند.

* نتایج مرحله انفرادی تفنگ بادی دختران جوان:

در تفنگ بادی ۱۰ متر ۲۳ دختر جوان در خط آتش ایستادند. فاطمه کرم زاده با امتیاز ۴۱۵.۶ و سیده رویا صبح خیز با امتیاز ۴۱۵.۲ و قرار گرفتن در رده های چهارم و پنجم به فینال راه یافتند.

مریم شفیعی پور دیگر نماینده ایران درر این رقابت ها با امتیاز ۴۱۲.۲ در رده دهم قرار گرفت و از رسیدن به فینال باز ماند.

* نتایج تیمی دختران جوان در ۱۰ متر بادی:

در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی دختران جوان پنج تیم حضور داشتند که ایران با ترکیب سیده رویا صبح خیز، فاطمه کرم زاده و مریم شفیعی پور و با کسب امتیاز ۱۲۴۳.۰ در رده دوم قرار گرفت. تیم چین با ۱۲۴۶.۶ در رده نخست و تیم‌های هند، ژاپن و مغلوستان نیز در رده های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیا از ۱۷ تا ۲۱ آذرماه به میزبانی ژاپن در سه رده جوانان، نوجوانان و بزرگسالان در حال پیگیری است. ایران در این مسابقات ۲۴ نماینده دارد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید