لایروبی 80 قنات در مناطق محروم خراسان‌ شمالی توسط آستان قدس رضوی

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌ شمالی از لایروبی 80 قنات در سطح استان خبر داد.

اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: از سوی آستان قدس رضوی، جهادکشاورزی و مردم، 80 قنات در مناطق محروم لایروبی و احیا می شود.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی برای لایروبی قنوات در سطح استان 40 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته که هم اکنون با مبادله موافقت نامه ها نیمی از این اعتبار در مرحله تخصیص قرار دارد.

اکبرزاده با اشاره به اجرای تعدادی پروژه در دهستان های محروم استان، افزود: در دهستان بام با مشارکت مردم و جهادکشاورزی و آستان قدس کانال آب رسانی با اعتبار دو میلیارد ریال ایجاد می شود که هزینه کرد این اعتبار به صورت 50 درصدی است.

وی یادآورشد : در روستای جنجال آباد فاروج طرح استخر ذخیره آب و در دهستان سنگر نیز پل رفت و آمد مردم احداث می‌شود.

اکبرزاده با اشاره به توزیع سبد غذایی، گوشت، لوازم التحریر در مناطق محروم استان از سوی آستان قدس، خاطرنشان کرد:  تاکنون در سه مرحله 300 بسته سبد غذایی با ارزش 120 هزار تومان بین اقشار نیازمند مناطق محروم توزیع شده است.

وی با اشاره به کمک آستان قدس به گروه های جهادی در استان، یادآور شد: این گروه ها در ایام عید نوروز و تابستان بیش از هفت هزار خدمت دندانپزشکی با هزینه 24 میلیارد ریال فقط با 400 میلیون ریال انجام داده اند.

اکبرزاده با اشاره به اهدای 300 عینک به محرومان و مستضعفان استان توسط چشم پزشکان، گفت: 200 دندان کامل با ارزش هر کدام 30 میلیون ریال از سوی پزشکان ساخته و به مردم اعطاء شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید