نماینده مردم ملکان خبر داد

استخدام یک هزار نفر از فارغ التحصیلان ملکان در کارخانه تولید فولاد آلیاژی

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی فاز اول خط تولید کارخانه تولید فولاد آلیاژی ملکان نزدیک به یک هزار نفر از فارغ التحصیلان و دانشجویان بومی شهرستان ملکان جذب کار می شوند.

به گزارش ایسنا، «سلمان خدادادی» در مراسم روز دانشجو در ملکان افزود: تا اواخر امسال فاز نخست این کارخانه رسماً آغاز به کار خواهد کرد و جذب نیروی انسانی نیز از اوایل سال آینده طی آزمون استخدامی که اولویت با نیروهای بومی خواهد بود آغاز می‌شود.

وی افزود: پشت روز دانشجو فکر و اندیشه وجود دارد و بخاطر آن‌که باعث رسوایی استکبار جهانی شد برای ما عزیز است.

نماینده مردم ملکان گفت: همانطوری که رهبری نیز فرمودند دانشجویان باید نترس باشند و بتوانند حرف و مطالبه خود را بر اساس عقلانیت و منطقی بیان کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، قدرت جمهوری اسلامی را به‌واسطه وجود رهبری مقتدر، ملت همیشه درصحنه و بسیج مردمی دانست و گفت: اگر آمریکا با آن همه قدرت مالی و نظامی از ایران می‌ترسد به واسطه وجود رهبری دارای محبوبیت در میانملت و مردمی همیشه در صحنه است و اگر کشورهای عراق و سوریه توانستند در برابر داعش پیروز شوند بخاطر الگوبرداری از بسیج ایران بود.

وی ادامه داد: تا زمانی که این جوانان و دانشجویان و مردم همیشه در صحنه و متعهد و انقلابی را داریم هر قدرتی در برابر ایران شکست خواهد خورد و آینده در دستان جوانان و دانشجویان خواهد بود.

در ادامه مراسم فرماندار ملکان نیز  با  اشاره به رتبه 16 کشور از لحاظ علمی اظهار کرد: متأسفانه با توجه به کسب این مقام هنوز نتوانسته‌ایم این موفقیت را به صورت عملی و کاربردی وارد زندگی کرده و تولید ثروت تبدیل کنیم و صرفاً این علم در ارائه مقالات آی اس آی خلاصه و محدود شده است.

«محمدباقر خانی»، از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها خواست در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، تحقیقات و پژوهش را در خدمت کشاورزی و اقتصاد منطقه بکار بگیرند.

در پایان مراسم از شماری از دانشجویان ممتاز دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان ملکان تجلیل شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید