توقیف 2 محموله میلیاردی قاچاق سوخت در شاهرود

  • تاریخ انتشار : 1396/9/19 ساعت : 10:56 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سمنان
فر مانده انتظامی استان سمنان از توقیف دو دستگاه تانکر حامل 60 هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در شاهرود خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار روح الامین قاسمی بااعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیامد و کارکردهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، پلیس با اجرای طرح و برنامه‌های متعدد سعی در کنترل و کاهش این معضل دارد.

وی به اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی اشاره کرد و افزود: در این راستا ماموران انتظامی به 2 دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک و آنها را متوقف کرد.

سردار قاسمی به اظهارات ضد و نقیض و ارائه نکردن مدرک و یا سند قانونی از سوی 2 راننده اشاره کرد و گفت: ماموران در بازرسی از کامیون ها، 60 هزار لیتر "نفت سفید" قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال را کشف کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه این دو محموله از مشهد بارگیری و به مقصد پایتخت در حرکت بود گفت: پرونده در این خصوص تشکیل و 2 مجرم به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به توقیف 2 دستگاه تانکر نیز در این راستا اشاره کرد و گفت: برای پیشرفت و آبادانی کشور و ریشه کن کردن پدیده شوم قاچاق همراهی مردم، دستگاه ها و مسئولان لازم و ضروری است.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید