یک عضو شورای شهر اصفهان:

رفع فساد، از مهم‌ترین خواسته‌های دانشجویان است

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مراکز علمی نباید خود را از مدیریت شهری جدا بدانند. چراکه ما باید شهری داشته باشیم که ایده‌ها تبدیل به فعالیت‌های شهری شود و از این طریق می‌توانیم ایده‌ها را به ثروت در شهر بدل کنیم.

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مراکز علمی نباید خود را از مدیریت شهری جدا بدانند، چراکه ما باید شهری داشته باشیم که ایده‌ها تبدیل به فعالیت‌های شهری شود و از این طریق می‌توانیم ایده‌ها را به ثروت در شهر بدل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، امیراحمد زندآور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به اینکه امروزه نقش دانشجویان در ارتباط با مدیریت شهری اجتناب ناپذیر است و باید ارتباط موثری میان این دو برقرار شود، اظهار کرد: 16 آذر روز پاسداشت خون شهدایی است که در مقابله با استکبار بر زمین ریخته شد.

وی افزود: دانشجو طالب دانش بوده و آینده متعلق به او است و او متعلق به آینده است و چنین فردی می‌تواند آگاهانه برنامه ریزی کند و بدیهی است در جامعه‌ای که علم در راس آن باشد جامعه پیشرفت خواهد کرد. ما باید از هزینه‌های زیادی که برای هر دانشگاه و دانشجو می‌شود بهره ببریم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه عدالت خواهی و رفع فساد از جمله مهم‌ترین خواسته‌های دانشجویان است، ادامه داد: مدیریت شهری باید تعاملی مطلوب با دانشگاه داشته باشد چراکه به نظر می‌رسد در این صورت است که توسعه پایدار رقم می‌خورد چراکه همه به این اعتقاد داریم که مشکلات شهر به دست دانشگاه برطرف می‌شود.

زندآور تاکید کرد: اصفهان شهری برخوردار نیست و ما باید طبق تجربه جهانی در برنامه‌های توسعه شهری بدانیم که مشارکت از جایگاه والایی برخوردار است و از این رو مراکز علمی نباید خود را از مدیریت شهری جدا بدانند. چراکه ما باید شهری داشته باشیم که ایده‌ها تبدیل به فعالیت‌های شهری شود و از این طریق می‌توانیم ایده‌ها را به ثروت در شهر بدل کنیم.

وی با بیان اینکه تشکیل اتاق فکر از طریق دانشگاه‌ها یکی از راه کارهای برون رفت از مشکلات است، اظهار کرد: باید ارتباط مدیریت شهری و دانشگاه به عنوان ارتباطی موثر قلمداد شود و بی شک این دو نهاد از مهم‌ترین نهادهایی هستند که در مسیر توسعه نقش مهمی ایفا کرده و تعامل میان آنها نیازمند ساز و کارهای علمی است که بدون آن‌ها نمی‌توان به کارآمدی مدیریت شهری دل خوش کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان آماده پذیرش دانشگاهیان، ایده‌ها و دانشجویان خلاق است تا مسیر توسعه پایدار درست ترسیم شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید