مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان‌جنوبی:

سپاه و نیروی انتظامی نوک حمله استکبار هستند

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: سپاه و نیروی انتظامی نوک حمله استکبار هستند و باید ببینیم که چرا علیه آن‌ها گاهی از سوی دشمن تبلیغ می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام مجتبی واحدی امروز (19 آذرماه) در شییع پیکر شهید سرافراز هادی کاردیده اظهار کرد: امروزه در فضاهای مجازی گاهی برخی افراد ظلمت و تاریکی‌ها را مانند نور انعکاس می‌دهند و قرآن، پیامبران را به تمسخر می‌گیرند.

وی با بیان این‌که بدترین ظلم‌ها آن زمانی است که انسان فضای تاریک را مانند نور پندارد که این طیف از جامعه را نمی‌توان گاهی هدایت کرد، افزود: این طیف را نمی‌توان هدایت کرد زیرا زیاده‌خواهی چشمان آن‌ها را کور کرده است.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان‌جنوبی ادامه داد: گاهی در جامعه باید تکان خورد و این تکان‌ها انسان را از خواب بیدار می‌کند که در این راستا شهدا با شهادتشان مردم را بیدار می‌کنند.

واحدی تصریح کرد: شهید چراغ راه بشریت است شهید کسی است که آب حیات به جامعه می‌دهد و شهید گمشده‌ای است که ما باید در حیات شهدا را پیدا کنیم.

وی با بیان این‌که راه شهادت باید ادامه داشته باشد، اظهار کرد: شهادت امام حسین(ع) حقیقتی بود که پشت پرده‌ها را آشکار کرد و آنچه که برای جامعه بشریت مجهول مانده بود، شهید معلوم می‌کند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: شهید و شهادت مانند تزریق خون به بدنه جامعه است، جامعه در برهه‌هایی از زمان نیازمند تزریق خون است شهیدی که در راه خدا شهید می‌شود نزد خدا روزی دارد.

واحدی افزود: سپاه و نیروی انتظامی نوک حمله استکبار هستند و باید ببینیم که چرا علیه آن‌ها گاهی از سوی دشمن تبلیغ می‌شود.

وی یادآور شد: اگر مرزهای کشور را بنگریم می‌بینیم اگر سپاه و نیروی انتظامی نبود، کشور از امنیت برخوردار نبود و حمایت از نیروی انتظامی و سپاه را باید همیشه به‌ویژه در فضاهای مجازی دنبال کنیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید