رییس سازمان راهداری کشور مطرح کرد

درخواست از پلیس راه برای جلوگیری از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ

معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری کشور اعلام کرد که سازمان راهداری با 14 هزار نیرو و 9000 دستگاه در طرح زمستانه امسال حضور دارد.

به گزارش ایسنا، داوود کشاورزیان در طرح رزمایش زمستانه امسال که در پیست اسکی آبعلی برگزار شد اعلام کرد: همکاران من در طرح زمستانه امسال با 14 هزار نیروی انسانی و 9000 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین حضور دارند.

وی با بیان اینکه 1600 گشت راهداری و 650 راهدارخانه ثابت و سیار نیز در این طرح فعال هستند گفت: تلاش کردیم علی‌رغم تمام محدودیت‌های اعتباری که با آن روبه‌رو هستیم و حتی مشکلاتی که در پرداخت حقوق نیروهایمان با آن داشتیم، تجهیزات و امکانات خود را به روز کنیم و در اجرای طرح دچار مشکل نشویم.

معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری کشور با بیان اینکه در کنار ارائه خدمات دستگاه‌ها نقش مردم نیز در کاهش حوادث فوق‌العاده مهم است، گفت: لازم است مردم با تجهیزات کافی حرکت کرده و در مواقع ضروری با زنجیر چرخ حرکت کرده من از ماموران پلیس راه درخواست می‌کنم که حتما تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در جاده‌های برفی جلوگیری کنند چراکه خودروهای بدون تجهیزات منجر به انسداد راه‌ها و معابر خواهد بود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید