افزایش 70 درصدی غرق‌شدگی در فارس

  • تاریخ انتشار : 1396/9/20 ساعت : 13:30 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : فارس
مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس گفت: آمارها نشان‌دهنده افزایش 70 درصدی فوت ناشی از غرق شدن در استان فارس است.

به گزارش ایسنا، سعید غلامزاده دوشنبه 20 آذر در جمع خبرنگاران گفت: امسال تا پایان مهرماه، 70 مورد فوت ناشی از غرق‌شدگی در استان فارس گزارش شد هاست.

او با بیان اینکه عدد فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی امسال نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد را نشان می‌دهد، گفت: 55 نفر از فوت شدگان مرد و مابقی زن بوده‌اند.

غلامزاده خاطرنشان کرد: سال گذشته در مدت مشابه، تعداد فوت شدگان ناشی از غرق‌شدگی که جسد آنها به سالن‌های تشریح منتقل شده بود، 41 نفر بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس همچنین گفت: براساس آمار اعلامی سازمان پزشکی قانونی ایران، استان فارس در عدد فوت شدگان ناشی از غرق شدگی، بعد از استان‌های خوزستان و مازندران، سوم است.

غلامزاده به افزایش 26 درصدی فوت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در 6 ماه اول امسال در فارس اشاره و اضافه کرد: امسال 179 جسد از فوت‌شدگان ناشی از سوء مصرف مواد مخدر به مراکز پزشکی قانونی در استان فارس ارجاع شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس با بیان اینکه از کل فوت‌شدگان ناشی از سوء مصرف مواد مخدر 17 نفر زن بوده‌اند، گفت: سال گذشته در مدت مشابه جسد 142 فوت شده ناشی از سوء مصرف موادمخدر به پزشکی قانونی در فارس ارجاع شده بود.


انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید