نخبگان کردستانی باید در سطح ملی بکارگیری شوند

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از عدم به کارگیری نخبگان کردستانی در سطوح مدیریتی کشور، گفت: باید نخبگان و نیروهای استان کردستان در سطح ملی بکارگیری شوند.

به گزارش ایسنا، منصور مرادی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان که امروز دوشنبه در سنندج برگزار شد، به ویژگی‌های مدیریتی اشاره و اظهار کرد: توان و تعهد شرط لازم و تخصص و تجربه شرط کافی برای یک مدیر است.

وی افزود : متأسفانه بزرگترین مشکل ما در کشور عدم مدیریت زمان است و نسبت به گذر زمان بسیار بی‌توجهیم که باید در این مسئله تجدیدنظر شود.

نماینده مریوان همچنین عدم توسعه نیروی انسانی در سطح ملی را یک معضل دانست و عنوان کرد: یکی از مشکلات استان عدم به‌کارگیری نیروها و نخبگان استان است که باید پرسید چرا نباید از نخبگان استان در سطح ملی استفاده شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل در هر استانی نیروی انسانی است که باید به میزان تخصص و تجربه نیروی انسانی توجه شود و ما این انتظار را داریم که از نیروهای استان در سطح ملی استفاده شود.

مرادی ضمن تأکید بر استفاده از انرژی و ظرفیت‌های استان به نحو احسن، تصریح کرد: مهم‌ترین بحث کنونی استان کردستان، اشتغال‌زایی است که در این زمینه باید بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران حمایت شوند.

وی ادامه داد: ما مشکلات زیرساختی را در استان داریم که صنعت برق هم در بخش زیرساخت‌ها و هم در توسعه همه‌جانبه استان بسیار تأثیرگذار است.

نماینده مریوان بیان کرد: زیرساخت‌های استان باید در حدی باشد که با اتفاقات طبیعی از بین نروند که این امر نیازمند کار و تلاش بیشتر است.

وی همچنین یکی از مشکلات استان را بحث انشعابات موقت برق دانست و خاطرنشان کرد: مبلغی که هم‌اکنون از این نوع مشترکان گرفته می‌شود بسیار سنگین است که امیدواریم این مسئله حل شود.

مرادی در پایان دوباره تأکید کرد: باید از نخبگان کردستانی در سطح ملی استفاده شود و این انتظار و مطالبه مردم استان است.

 

انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید