آغاز مهلت مجدد ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی از امروز ۲۰ آذر تا پایان وقت اداری ۲۳ آذر ماه ۹۶ مجددا فعال می‌شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به درخواست های متعدد دانشگاه ها و دانشجویان مبنی بر عدم ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه انتقال و میهمانی، طی مکاتبه ای با معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی با ایجاد فرصتی دیگر برای آنان، سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی از امروز ۲۰ آذر مجددا فعال می شود.

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی از ۲۰ آذر تا پایان وقت اداری ۲۳ آذر ماه به مدت ۳ روز (دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه) فعال خواهد شد.

در این خصوص با دانشگاههای علوم پزشکی کشور مکاتبه شده و لازم است دانشگاه‌ها ضمن اطلاع رسانی دقیق به دانشجویان، نسبت به ثبت، ویرایش، اعمال تغییرات توسط دانشجو و دانشگاه های مبدا و مقصد اقدام لازم را انجام دهند.

در صورت عدم درخواست از طریق سامانه در زمان مذکور اقدام دیگری قابل انجام نخواهد بود و امکان بازشدن مجدد سایت، با توجه به برنامه ریزی اعلام شده نیز وجود نخواهد داشت.

همچنین دانشجویان علوم پزشکی که جهت نقل و انتقال در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در سامانه نقل و انتقالات ثبت نام کرده اند تا ۲۵ آذر می توانند اطلاعات درخواستی را ویرایش کنند.

هر گونه تغییر در اطلاعات یا مدارک باید در مهلت زمانی ۱۱ تا ۲۵ آذرماه ۹۶ صورت گیرد و پس از ثبت در سامانه جهت الصاق به مدارک دانشجو و طرح در شورای نقل و انتقالات دانشگاه تحویل آموزش دانشکده شود.

از ۲۶ آذر تا ۱۰ دی ماه فرصت رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبدا است. در این زمان امکان ویرایش برای دانشجویان وجود ندارد.همچنین از ۱۱ تا ۲۳ دی ماه ۹۶ نیز فرصت بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد است که دانشجویان نیز در آن زمان می توانند نقص مدارک را ویرایش کنند.از ۲۴ دی ماه تا ۸ بهمن ماه ۹۶ نیز فرصت رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد است.

انتهای پیام 


نظر خود را ثبت کنید