مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش خبر داد

میزبانی بیش از 1200 کانون پرورشی از دانش‌آموزان

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: 1221 کانون پرورشی و فرهنگی در سطح کشور میزبان دانش‌آموزان هستند.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات پرسش مهر 17 ریاست جمهوری و سی و پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری استان زنجان اظهار کرد: هنر دانش‌آموزان باید به کارآفرینی و شغل بیانجامد و در حال حاضر بیشترین دانش‌آموزان برگزیده در جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان دختر هستند و باید اذعان کرد که بانوان در حوزه‌های هنری بی‌رقیب هستند.

این مسئول ادامه داد: هنر بیشترین تاثیر را در کارآفرینی دانش‌آموزان دارد و اگر این مهم تحقق نیابد ظلم در حق دانش‌آموزان است.

رمضانی با اشاره به اینکه کانون‌های تربیتی باید در راستای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در اختیار حوزه‌های فرهنگی و هنری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: کانون نباید خالی باشد؛ چرا که این مراکز ویژه معاونت پرورشی آموزش و پرورش نیست.

وی تصریح کرد: استان زنجان با وجود اینکه جزو استان‌های کوچک به نظر جمعیتی در جشنواره‌ها دارد، این مهم به دلیل فعالیت خوب مربیان و مسئولان در سطح استان انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 1221 کانون پرورشی و فرهنگی در سطح کشور میزبان دانش‌آموزان هستند، یادآور شد: 350 اردوگاه نیز در سطح کشور مشغول فعالیت است.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید