دیدار رئیس بنیاد شهید باجانباز اکبر محمدی و پدر شهید اکبر بازبین

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانباز ۷۰ درصد «اکبر محمدی» در کرمانشاه و همچنین پدر شهید «اکبر بازبین» در قصر شیرین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در ادامه سفر به کرمانشاه به عیادت جانباز ۷۰ درصد «اکبر محمدی» رفت و با تقدیر از صبر و استقامت این جانباز گرانقدر گفت: صبر و فداکاری شما جانبازان گرامی باید سرمشقی برای همه مردم باشد و بنیاد شهید و امور ایثارگران به خدمتگزاری ایثارگران عزیز افتخار می کند.
وی ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به ایثارگران گفت: خدمت به شما عزیزان ضمن اینکه وظیفه ماست، بزرگ‌ترین افتخار ما نیز محسوب می‌شود و پس از بروز حادثه زلزله این وظیفه باید با جدیت و تلاش بیشتری پیگیری شود تا مشکلات شما عزیزان هرچه سریعتر برطرف شود.
گفتنی است، منزل مسکونی «اکبر محمدی» جانباز 70 درصد دفاع مقدس در زلزله اخیر  تخریب شده است و خود این جانباز نیز از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در حال حاضر در مهمانسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در کرمانشاه اقامت دارد.
معاون رییس جمهور همچنین با حضور در چادر محل اقامت «احمد بازبین» پدر شهید «اکبر بازبین» در شهرستان قصر شیرین با وی دیدار و در فضایی صمیمی گفت و گو کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در این دیدار بر رسیدگی و تسریع در حل مشکلات ایثارگران آسیب دیده در زلزله تاکید کرد و صبر خانواده معظم شهدا را در مقابل اینگونه مشکلات الگو و سرمشقی برای همه است.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید