امیری: به عشق هواداران تا لحظه آخر می‌جنگیم

  • تاریخ انتشار : 1396/9/20 ساعت : 19:21 - 6 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
در صحنه دریافت کارت من اعتراض کردم و کارت زرد به خاطر آن اعتراض بود. دویدن زیاد گاهی وقت ها باعث می شود که خون به مغزمان نمی رسد و از این بابت اگر رفتاری از ما می بینند چه هواداران و چه داوران عذرخواهی می کنیم.

هافبک ملی پوش پرسپولیسی ها می گوید در ایران تیمی بهتر از پرسپولیس وجود ندارد تا برای آن تیم به میدان بروم.
به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری پس از دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در رابطه با پیروزی و قهرمانی نیم فصل گفت: این برد را به همه هوادارانمان تبریک می گویم. به نظرم نتیجه زحماتمان را گرفتیم و روی بازی قشنگ و موقعیت های بسیار به یک پیروزی رسیدیم و توانستیم تیم خوب نفت آبادان را شکست دهیم. تا جایی که بتوانیم تا روز آخر می جنگیم تا موفقیت های بسیاری کسب کنیم و انشاالله بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

او در رابطه با قرعه پرسپولیسی ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه می گویند قرعه ما قرعه آسانی است؛ اما همه بازی ها سخت هستند و آبروی ایران در میان است. ما می رویم که از آبرو و پرچم ایران محافظت کنیم و بتوانیم روز به روز پرچم پرسپولیس را بالاتر ببریم.

امیری درباره اظهارنظر برانکو در مورد خود گفت: آقای برانکو لطف دارند. من تلاش خودم را می کنم تا زمانی که در زمین هستم دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و مابقی به نظر کادرفنی و هواداران بستگی دارد. ما تلاش خودمان را می کنیم و به عشق این هواداران تا لحظه آخر می جنگیم. شاید باورتان نشود که ما در لحظات آخر نا نداریم؛ اما به عشق این هواداران تمام تلاشمان را می کنیم.
بازیکن سابق نفتی های تهران درباره طلب از این تیم گفت: هیچ خبری از نفت نشده و شکایت کردم و در مرحله رسیدگی قرار دارد.

وی در مورد پیشنهادات خود برای خروج از پرسپولیس و پیوستن به تیمی دیگر گفت: اگر پیشنهاد عالی باشد که فوتبالم را متحول کند که خب می رویم؛ اما فکر نمی کنم در ایران تیمی بهتر از پرسپولیس باشد و تا جایی که بتوانم و نفس داشته باشم برای این تیم می جنگم.

امیری در مورد داور میدان و بحث های خود با فغانی گفت: جا دارد از آقای فغانی عذرخواهی کنم. ایشان آبروی داوری ایران در آسیا و جهان هستند. از او عذرخواهی می کنم در شرایط بازی فشار هم وجود دارد و امیدوارم که ایشان من را ببخشند و حلال کنند. شاید در بازی عکس العملی نشان داده باشیم و به تصمیم ایشان احترام می گذارم.

او ادامه داد: در صحنه دریافت کارت من اعتراض کردم و کارت زرد به خاطر آن اعتراض بود. دویدن زیاد گاهی وقت ها باعث می شود که خون به مغزمان نمی رسد و از این بابت اگر رفتاری از ما می بینند چه هواداران و چه داوران عذرخواهی می کنیم.


نظر خود را ثبت کنید