قرعه رئال مادرید - پاری سن ژرمن و دستان شیطان!

روزنامه اکیپ با تیتر دستان شیطان به قرعه رئال مادرید و پاری سن ژرمن اشاره کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، دیروز (دوشنبه) قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که سخت‌ترین قرعه به مدافع عنوان قهرمانی و بهترین تیم فرانسوی افتاد. دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن باید در این مرحله فینال زودهنگامی را برگزار کنند. در فرانسه این قرعه را خوب نمی‌بینند. آن‌ها تصور می‌کردند که می‌توانند با یک حریف آسان‌تری روبه‌رو شوند و معتقد بودند در این قرعه بدشانس بودند.

به همین خاطر روزنامه اکیپ تیتر امروز خود را به این موضوع اختصاص داد و نوشت "La main du diable" یعنی دست‌های شیطان! در تصویر نام رئال مادرید روی کاغذ قرعه‌کشی دیده می‌شد که حریف پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی است.


در این روزنامه ورزشی، رئال مادرید حریفی قدرتمند خوانده شده و هم‌چنین به دلایل ترس از این تیم اشاره شده است. با این حال اونای امری پس از این قرعه گفت: بدترین قرعه برایمان نبود. سرمربی PSG به مشکلات رئال مادرید اشاره کرد. سفیدپوشان در مرحله گروهی در دو بازی نتوانستند تاتنهام را شکست دهند. در این فصل لالیگا نتایج خیلی خوبی کسب نکردند و هم‌چنین دست‌شان در نیمکت کوتاه است.

از طرفی روزنامه "لو پاریسین" نیز از این قرعه ناخشنود بود و این بازی را تقابل بزرگ اروپا خواند. روزنامه فرانسوی در ادامه نوشت: رئال مادرید با رهبری کریستیانو رونالدو و هدایت زین‌الدین زیدان در اندیشه فتح سومین قهرمانی پیاپی در این رقابت‌هاست. با این حال ابتدا باید در این مرحله از پاری سن ژرمن بگذرد. تاریخ نشان می‌دهد نتایج دو تیم مقابل هم تقریبا برابر بوده است و همه چیز علیه تیم فرانسوی نیست. این روزنامه هم‌چنین به شروع نه چندان درخشان مادرید در ابتدای فصل و ناکامی رونالدو در گلزنی در لالیگا اشاره کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید