مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان:

10 دفتر تسهیلگری در مناطق حاشیه‌ای سنندج راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی کردستان گفت: امسال 10 دفتر تسهیلگری و توسعه اجتماعی در مناطق حاشیه شهر سنندج با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان ایجاد می شود که برای هر دفتر 200 میلیون تومان اختصاص یافته و در هر دفتر هفت نفر مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش ایسنا، جمال ارشدی امروز سه‌شنبه (21 آذر) در نهمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان که در جهاددانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: همکاری به موقع ادارات و دستگاه ها و ارائه گزارشات و مستندسازی فعالیت ها منجر به جذب اعتبارات بیشتری می شود.

وی افزود: امسال 1.5 میلیارد تومان برای مناطق حاشیه سنندج در نظر گرفته شده بود که این میزان اعتبار را به دو میلیارد تومان افزایش دادیم.

مدیرکل امور اجتماعی کردستان عنوان کرد: همچنین امسال 10 دفتر تسهیلگری و توسعه اجتماعی در مناطق حاشیه شهر سنندج با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان ایجاد می شود که برای هر دفتر 200 میلیون تومان اختصاص یافته و در هر دفتر هفت نفر مشغول به کار خواهند شد. علاوه بر این 910 میلیون تومان دیگر هم در حوزه آسیب های اجتماعی برای استان اعتبار اختصاص یافته است.

ارشدی در ادامه به بحث آموزش های پیش از ازدواج هم اشاره و تصریح کرد: این آموزش ها بهتر است که براساس تقسیم کار سند طلاق که در استان تدوین شده است صورت گیرد که همه دستگاه ها ملزم به اجرای آن هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به زلزله کرمانشاه و کمک ها و مشارکت های مردمی هم اشاره کرد و گفت: از این زلزله درس گرفتیم که مردم ما می توانند به صورت خودجوش به همدیگر کمک کنند و می توان از این انرژی برای کاهش آسیب های اجتماعی بهره برد.

مدیر کل امور اجتماعی کردستان به ضرورت تشکیل کمیته مشارکت های مردمی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هم تاکید کرد و گفت: در این زمینه ما نیز در حوزه اعتبارات حمایت خواهیم کرد.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید