افتتاح راهیان نور دریایی ویژه دانش‌آموزان در هرمزگان

مسئول اردویی و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با کوله بار از برگزاری مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی در این استان خبر داد و گفت: این مراسم، امروز با حضور جانشین سپاه استان هرمزگان و مسئولان راهیان نور برگزار شد و 400 دانش‌آموز بندرعباسی به راهیان نور دریایی اعزام شدند تا از نزدیک شاهد رشادت‌های شهدا در راهیان نور دریایی باشند.

به گزارش ایسنا، رسول جهانداری گفت: مراسم افتتاحیه راهیان نور دریایی ویژه دانش آموزان در هرمزگان برگزار شد و امسال 4500 دانش‌آموز هرمزگانی با رشادت‌های شهدای دریا آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: سه شناور، وظیفه جا به جایی دانش آموزان را بر عهده دارند که در هر شناور، یک راوی و روحانی مستقل حضور دارد و در مسیر، دانش‌آموزان را با عملیات‌های دریایی و رشادت‌های شهدا آشنا می‌کند.

 جهانداری خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی ویژه ای در راهیان نور دریایی برای دانش‌آموزان در نظر گرفتیم و دانش‌آموزان از یادمان شهدای گمنام، یادمان شهدای هرمز و قلعه پرتغالی‌ها بازدید به عمل می‌آورند. امسال طی ابتکاری، آموزش باز و بسته کردن سلاح‌های نظامی هم برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است که در جزیره هرمز انجام می‌شود.

 وی گفت: در نظر گرفتیم که تا پایان سال تحصیلی، 4500 دانش آموز استان هرمزگان از راهیان نور دریایی بازدید کنند و آمادگی پذیرش دانش‌آموزان از سراسر کشور برای میزبانی در راهیان نور دریایی را داریم.

 جهانداری در پایان با اشاره به بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: 1500 دانش آموزان هرمزگانی تا به امروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان بازدید کردند و اعزام های ما به کربلاهای ایران ادامه دارد و ان شالله بتوانیم قدم موثری در معرفی راه شهدا به نسل های امروزی برداریم.

انتهای پیام
 


نظر خود را ثبت کنید