سرپرست شرکت آب منطقه ‌ ای استان همدان:

عملیات احداث بدنه سد نعمت‌آباد اسدآباد به پایان رسید

  • تاریخ انتشار : 1396/9/22 ساعت : 10:23 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : همدان
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان همدان از آبگیری سد نعمت‌آباد شهرستان اسدآباد در سال 97 خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر عملیات احداث بدنه سد نعمت‌آباد به پایان رسیده که در صورت تخصیص اعتبار، در سال آینده آبگیری خواهد شد.

منصور ستوده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در شهرستان اسدآباد تخصیص لازم موجود است، افزود: برای مصارف صنعتی و بخش اشتغالزایی که از تأکیدات همواره دولت بوده، آمادگی کامل داریم تا در سریع‌ترین زمان آن را انجام دهیم.

ستوده یکی از اولویت‌های اول و مهم در استان و به ویژه شهرستان اسدآباد را نصب کنتور هوشمند آب و برق دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس تعهد تا پایان امسال تعداد 400 دستگاه کنتور هوشمند آب و برق در سطح استان و شهرستان‌ها نصب خواهد شد. 

وی با بیان اینکه تا کنون در شهرستان اسدآباد تعداد 570 دستگاه کنتور اعم از هوشمند، حجمی و ... نصب شده و این روند با سرعت در حال اجراست، تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح احیاء و تعادل‌بخشی در شهرستان تا کنون تعداد 175 چاه غیرمجاز پر و مسلوب‌المنفعه شده که به میزان بیش از 10 میلیون مترمکعب صرفه‌جویی دربرداشته است.

ستوده یادآور شد: از ابتدای سالجاری تا کنون نیز تعداد 6 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان اسدآباد پر و مسلوب‌المنفعه شده است که خوشبختانه با این روند دیگر شاهد وجود چاه غیرمجازی در شهرستان نخواهیم بود.


انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید