بعد از تصمیم ترامپ روند بازداشت کودکان فلسطینی بیشتر شده است

در پی درگیری میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها، رژیم کودک کُش صهیونیستی ده‌ها کودک را طی روزهای اخیر پس از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا بازداشت کرده و مورد هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه الجزیره، ده‌ها کودک فلسطینی طی روزهای اخیر در معرض بازداشت و شکنجه توسط نیروهای اشغالگر اسرائیلی قرار گرفته‌اند، به طوری که رژیم صهیونیستی کودکان فلسطینی را به بهانه مشارکت‌شان در تظاهرات علیه اقدام اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا به این شهر بازداشت کرده‌ است.

روز پنجشنبه ارتش اسرائیل در درگیری‌ها بین جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی یک نوجوان را دستگیر کرد.

رسانه‌های عربی، بین‌المللی و شبکه‌های مجازی تصویر این نوجوان را هنگام دستگیری‌اش در حالی که توسط ۲۳ سرباز اسرائیلی احاطه شده بود، منتشر کردند و این تصویر بازتاب گسترده‌ای در جهان داشت.

یا به عنوان مثال فوزی جنیدی به منظور خرید برخی برای خانه به بیرون رفته بود که بازنگشت، به رغم اینکه او تاکنون پایش را در قدس نگذاشته بود، در یکی از بیمارستان‌های قدس در حالی که زخمی شده بود، پیدا شد.

پس از سخنرانی ترامپ حدود ۴۰ کودک و نوجوان تنها در الخلیل بازداشت شدند که بازداشت برخی از آن‌ها به بهانه مشارکت در تظاهرات علیه تصمیم ترامپ بود و برخی از آن‌ها به طور تصادفی با سربازانی روبه‌رو شدند که با دیدن کودکانی که تنها ۱۲ سال داشتند، ترس بر دلشان افتاده بود.

این در حالی است که ارتش اسرائیل شب گذشته اعتراف کرد، به یک کودک فلسطینی بی‌دفاع در نزدیکی شهر سلفیت در شمال کرانه باختری تیراندازی کرده که طی آن او زخمی شده است.

خبرگزاری آناتولی روز گذشته گزارش داده بود، ارتش به دلیل اینکه تصور می‌کرده این کودک قصد انجام عملیات مقاومتی را داشته به او در حالی که او چاقویی به همراه نداشت، تیراندازی کرد.

این کودک برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های اسرائیل منتقل شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید