حمل و نقل دریایی , تردد شناوری , هرمزگان " />

تردد شناورهای مسافری بندرعباس به قشم از سر گرفته شد

  • تاریخ انتشار : 1396/9/22 ساعت : 12:27 - 6 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : محیط زیست
بندرعباس - ایرنا - مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: تردد شناورهای مسافری بندرعباس به قشم که براثر وزش باد نعشی وتلاطم آبهای خلیج فارس متوقف شده بود، ساعتی پیش از سر گرفته شد.
حمید رضا محمد حسینی روز چهارشنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: حرکت شناورهای مسافری ازسمت بندرشهید ذاکری قشم به سمت بندرشهید حقانی بندرعباس و برگشت از ساعت 8 و 15 دقیقه امروز متوقف شده بود.
وی ادامه داد: با بهبود شرایط دریایی ترددهای شناورهای مسافری ساعت 11 ازسرگرفته شد و مسافران بوسیله این شناورها جابه جا می شوند.
وی اضافه کرد: ترددهای شناورهای مسافری بندرعباس به جزیره هرمز در روزجاری متوقف نشده و تمام شناورها در ساعت های مقرر فعالیت خود را انجام داده اند.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر خاطر نشان کرد: شناورهای مسافری همه روزه از ساعت 6 صبح تا ساعت22 شب جابه جایی مسافران به جزیره قشم را انجام می دهند.
محمد حسینی بیان داشت: حرکت شناورهای مسافری از سمت بندرعباس به جزیره هرمز همه روزه در ساعت های 7، 9، 12، 14، 17 و 20 و 30 دقیقه و از سمت جزیره هرمز به بندرعباس در ساعت های 8، 10، 13، 15 و 18 انجام می شود.
3219 /6048
خبرنگار: عزت الله معمارشی ** انتشار دهنده خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: [email protected]

نظر خود را ثبت کنید