آماده‌باش 105 پایگاه اورژانس در طرح «انتظامی _ ترافیکی» زمستانی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از آماده‌باش این مرکز در طرح ترافیک زمستانی در قالب 105 پایگاه اورژانس خبر داد.

«فرزاد رحمانی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: در این مدت 600 تکنسین اورژانس در 104 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی این مرکز در استان آماده باش خواهند بود.
 
وی با بیان این‌که تجربه‎ی استفاده از آمبولانس‌های دو دیفرانسیل در مرکز اورژانس 115 از زمستان سال گذشته را داشته‎ایم، گفت: این آمبولانس‌ها در مناطق صعب العبور کارایی بسیار خوبی دارند.
 
وی گفت: هم‌اکنون 10 دستگاه آمبولانس، دو دیفرانسیل در تحویل مرکز اورژانس 115 استان وجود دارند که با توجه به شرایط جوی و مناطق صعب‌العبور استان امید است تعداد آن‌ها افزایش یابد.
 
رحمانی با بیان این‌که هدف از اجرای طرح ترافیک زمستانی، امدادرسانی و ارائه‌ی خدمات پیش‌بیمارستانی با بالاترین کیفیت در سطح جاده‌ها است، خاطرنشان کرد: در این امر اورژانس هوایی نیز پشتیبان خدمات تکنسین‎های اورژانس 115 خواهد بود.
 
طرح ترافیک زمستانی همزمان با سراسر کشور با حضور نیروهای امدادی اعم از اورژانس، هلال‌احمر، عوامل راهداری و پلیس راه استان از 21 آذر ماه آغاز و تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید