۱۳۵۰فقره از اسناد املاک علوی به مردم واگذار شد

با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و اسلامی، استاندار مازندران، ۱۳۵۰ فقره از اسناد املاک علوی در روستای طوله کلای آمل به مردم استان واگذار شد.

به گزارش ایسنا، در مراسم اعطای ۱۳۵۰ فقره از اسناد املاک علوی که به میزبانی آمل برگزار شد، آیت الله علی معلمی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مازندران در سخنانی با اشاره به اینکه املاک بنیاد علوی املاک متصرفی زمان طاغوت بود ولی خاندان پهلوی آن را به مردم نداده بود، عنوان کرد: مردم مشکلات بسیاری در این زمینه داشتند و بارها میان مردم و دولت مشکل ایجاد شده بود.

معلمی ادامه داد: این معضل ۳۰ ساله را با رهبری مطرح کردیم و ایشان با سعه صدر واگذاری این املاک را دستور دادند که این امر دعای خیر مردم را برایشان به همراه دارد.

حجت الاسلام تقوی فرد، رئیس کل دادگستری مازندران نیز با اشاره به اینکه با نگاه مساعد بنیاد مستضعفان در مشکلات مردم راهگشایی صورت گرفته است، گفت: در زمینه املاک، مشکلات بسیاری ایجاد شده بود و مسائل اجتماعی زیادی به دنبال داشت که با واگذاری اسناد زمینه صلح و سازش ایجاد شد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان املاک و اموال کشور نیز ارزش ریالی اسناد واگذار شده در مازندران را در روز جاری، ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۱۳۵۰ فقره اسناد املاک علوی امروز ۲۲ آذرماه در روستای طوله کلا به مردم واگذار شد و از مابقی مردم نیز انتظار داریم برای تشکیل پرونده و دریافت سند به نمایندگان دفتر بنیاد در استان و شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید