مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

کانون پرورش فکری را در اوج تحویل می دهیم

مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مرور اقدامات چهار سال اخیر خود در کانون پرورش فکری پرداخت و گفت: کانون امروز در اوج است و این امانت را در اوج تحویل می دهیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا حاجیان زاده در مراسم تودیع اش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه چهارسال گذشته چنین روزی معارفه شدم و در آنجا گفتم «امانتی به دستم سپرده شده و امیدوارم امانتدار خوبی باشم»  اظهار کرد: امروز بعد از چهارسال این امانت را به دست شخص دیگری میسپارم.

وی افزود: ارزیابی ها نشان می‌دهد امروز این امانت را با ارزش افزوده تحویل می‌دهیم. کانون پرورش فکری کودکان 52 سال فعالیت کرده و در هر دوره دستاوردها و پیشرفت هایی به ثبت رسیده؛ اما در دوره اخیر اقدامات خوبی صورت گرفت.

مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه در حوزه انتشارات به علت توسعه کمی و کیفی، سه دوره ناشر برگزیده شدیم عنوان کرد: در حوزه سینمایی فیلم "پایان رویاها" را ساختیم و اکران فیلم کودک را برای اولین بار با 80 سالن شروع کردیم و امروز 80 سالن سینمای کودک فعال است. در حوزه تئاتر نیز دست به تولید زدیم و از محتوای آموزشی و درسی استفاده کردیم.

حاجیان زاده افزود: بیش از 2000 اجرای نمایش در مناطق محروم داشتیم و هدایت و حمایت از تولید داخلی در حوزه تولید عروسک را دنبال کردیم و هرسال 40طرح جدید لوازم التحریر ایرانی اسلامی تولید کردیم.

وی با بیان اینکه مجموع 850 کتابخانه ما به ‌1012 مورد رسیده است گفت: امروز 170 کتابخانه سیار داریم که شمار آن دوبرابر شده است.

 مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه در دوره اخیر 50 پروژه نیمه تمام کامل شد و در بهسازی مراکز پیشرفت خوبی داشتیم، عنوان کرد: توسعه شبکه فروش و عرضه محصولات کانون را دنبال کردیم و شمار  فروشگاه های کانون از 50 به بیش از 200 مورد رسیده است.

حاجیان زاده با اشاره به طرح کانون مدرسه گفت: از این طریق ارتباط آموزش و پرورش با کانون را تقویت کردیم. همچنین تنوع در آموزش زبانهای مختلف را داشتیم و هفت زبان خارجی را در کانون های زبان تدریس می کنیم.

وی افزود: برای ایجاد انگیزه در نیروی انسانی قدم های خوبی برداشتیم و سیاست افزایش مهارت های سازمانی دنبال شد. برای جذب نیرو در مراکز تک مربی و تقویت کتابخانه‌ها نیز مجوز دریافت کردیم

و میانگین حقوق به دو میلیون و 300هزار تومان افزایش یافته است. ساماندهی مربیان پاره وقت هم نهایتا تدوین و اجرای برنامه پنج ساله از دیگر دستاوردهاست.

به گفته وی، در اوج هستیم و این امانت را در اوج تحویل می دهیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید