بازی‌های پاراآسیایی جوانان - امارات

تیم وزنه برداری ایران قهرمان سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی شد

در آخرین روز از رقابت‌های وزنه برداری سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، سه وزنه بردار جوان ایران در وزن‌های ۱۰۷ و مثبت ۱۰۷کیلوگرم بر روی تخته رفتند و موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایسنا از امارات، در پایان رقابت‌های وزنه برداری سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان که با حضور ۱۳ وزنه بردار در وزن‌های ۹۷، ۱۰۷ و مثبت ۱۰۷ کیلوگرم برگزار شد، مهدی عظیمی و امیررضا بخشی در وزن ۹۷کیلوگرم توانستند در حرکت اول وزنه ۱۲۵کیلوگرم را مهار کنند. در حرکت دوم مهدی عظیمی از مهار وزنه ۱۳۴ باز ماند اما امیررضا بخشی در حرکت دوم موفق شد این وزنه را مهار کند. در حرکت سوم مهدی عظیمی با  مهار وزنه ۱۳۶کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار گرفت و امیررضا بخشی با مهار وزنه ۱۴۲کیلوگرم سوم شد. نماینده عراق در همین وزن در جایگاه دوم ایستاد.

در پایان رقابت‌های وزنه برداری سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ابوالفضل هادی شاه آبادی در دسته ۱۰۷کیلوگرم موفق شد در حرکت اول وزنه  ۱۲۰ کیلوگرم را مهار کند و محمدرضا رجبی دیگر نماینده ایران در این دسته توانست وزنه ۱۴۵ کیلوگرم را بزند. همچنین معین احمدی دیگر وزنه بردار ایران در دسته مثبت ۱۰۷کیلوگرم در حرکت اول در مهار وزنه ۱۳۵ بازماند. ابوالفضل هادی شاه آبادی همچنین در حرکت دوم توانست وزنه ۱۳۴کیلوگرم را مهار کند و معین احمدی در حرکت دوم وزنه ۱۴۰کیلوگرم را زد و محمدرضا رجبی در حرکت دوم خود وزنه ۱۵۵کیلوگرم را بالای سر برد.

محمدرضا رجبی در حرکت سوم خود موفق به مهار وزنه ۱۶۱کیلوگرم نشد اما در دسته ۱۰۷کیلوگرم با زدن وزنه ۱۵۵کیلوگرم اول شد، نماینده ازبکستان  با زدن وزنه ۱۴۳کیلوگرم دوم شد و ابوالفضل هادی شاه آبادی در همین وزن با زدن وزنه ۱۴۲کیلوگرم سوم شد. در مثبت ۱۰۷کیلوگرم نیز نماینده عراق با زدن وزنه ۱۳۷کیلوگرم دوم شد و وزنه بردار ژاپن با زدن وزنه ۱۳۵کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

تیم وزنه برداری ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و سه برنز قهرمان شد و تیم‌های عراق و مالزی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید