یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت آغاز به‌کار کرد

یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با حضور دانشجویان طالب پیشرفت در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی با سخنرانی دبیر کنگره آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، یازدهمین همایش پیشگامان الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی درباره الگوی پیشرفت کشور آغاز شد.

دکتر اکبر زاده با اشاره به اهداف برگزارس این همایش گفت: تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی درباره الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن، هدف برگزاری این همایش است.همچنین ظرفیت‌سازی برای مطالبه و اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توسط نسل آینده‌ساز جامعه و کمک به همگانی کردن و ترویج گفتمان پیشرفت در بین جوانان و دانشجویان از برنامه‌های دیگر این همایش است.

دبیر همایش پیشگامان پیشرفت تاکید کرد: فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه جوانان و دانشجویان کشور و دعوت از آنان برای تولید آثار علمی و هنری با موضوع پیشرفت، جهت‌دهی به تولیدات و آثار علمی و هنری دانشجویان و جوانان کشور در زمینه پیشرفت و ارزیابی و ارتقای مداوم آن‌ها موضوعاتی است که در این همایش پیگیری می‌شود.

دکتر اکبرزاده گفت: ظرفیت ها، چالش‌ها و افق آینده از محورهای این رویداد است.

وی افزود: در مجموع ۱۱۱۵ اثر شامل ۷۱۷ مقاله علمی، ۱۱۵ پایان‌نامه کارشناسی ارشد، ۹۵ اثر تصویری، وب‌نویسی و شبکه‌های اجتماعی، ۱۶۸ اثر در ادبیات پیشرفت و ۲۰ مورد فعالیت‌های مستمر دانشجویی در حوزه پیشرفت به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید